Termins dagen er kommet :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Disney79

Ja så kom min termins dag  og det eneste jeg mærker er mange trælse drille veer og en masse aktivitet hos den lille trold så der sker jo nok ikke noget endnu

Mon der er en måde at hjælpe drille veerne lidt på vej til at tage godt fat???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Findusinde

Disney79 skriver:

Ja så kom min termins dag  og det eneste jeg mærker er mange trælse drille veer og en masse aktivitet hos den lille trold så der sker jo nok ikke noget endnu

Mon der er en måde at hjælpe drille veerne lidt på vej til at tage godt fat???

Du siger lige til hvis du får nogen fif med hensyn til de veer..  Her driller kroppen også helt ekstremt!

Held og lykke når den tid kommer! 

Hilsen Annemette 39+0

Anmeld

14. september 2009

Disney79

Du siger lige til hvis du får nogen fif med hensyn til de veer..  Her driller kroppen også helt ekstremt!

Held og lykke når den tid kommer! 

Hilsen Annemette 39+0

Det lover jeg at gøre  Og mange tak

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

åh kan huske da jeg var lige der
den dag jeg fik veer havde jeg været ude på vores trampilon og bevæge mig lidt rundt... så måske det var et forslag

Anmeld

14. september 2009

Findusinde

nutche skriver:

åh kan huske da jeg var lige der
den dag jeg fik veer havde jeg været ude på vores trampilon og bevæge mig lidt rundt... så måske det var et forslag

Åh gud, om jeg så havde en trampolin så turde jeg ikke stille mig op på den..  Ville være bange for at jeg bare stod på jorden eller den ville gå i stykker..

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

Findusinde skriver:

Åh gud, om jeg så havde en trampolin så turde jeg ikke stille mig op på den..  Ville være bange for at jeg bare stod på jorden eller den ville gå i stykker..

he he he
mine børn har en stor en og en af vores naboer havde set min traske rundt for at få gang i veerne. han kommetar var "do ska da bar op på æ trampolin" så det gjorde jeg 
og næste morgen gik der gang i sagerne

Anmeld

14. september 2009

Disney79

og nu har jeg bare slappet af og nu kommer der skisme lidt gang i pluk veerne de er dælme kraftige

Anmeld

14. september 2009

Findusinde

Disney79 skriver:

og nu har jeg bare slappet af og nu kommer der skisme lidt gang i pluk veerne de er dælme kraftige

Uh hvor spændende...  Jeg har lige tømt opvaskemaskinen og vandet blomster.. Det er så hvad min krop kan holde til i dag... Gider snart ikke at være gravid mere...

Anmeld

14. september 2009

Disney79

Findusinde skriver:

Uh hvor spændende...  Jeg har lige tømt opvaskemaskinen og vandet blomster.. Det er så hvad min krop kan holde til i dag... Gider snart ikke at være gravid mere...

hi hi kender det alllt for godt

Anmeld

14. september 2009

Pige2009

Der er vist ikke andet at gøre end bare at vente... og vente, vente, vente.

Knus Linda 36+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.