Hvad gøre man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.082 visninger
14 svar
6 synes godt om
25. juni 2015

Anonym trådstarter

Hvad gøre man når et barn ikke gider spise morgenmad, frokost, formiddag, eftermiddag aftens mad?? 

Hele dagen 

Barnet bliver lige om lidt 3 år.  

Drikker meget vand. 

Barnet få kvalme af mad og græder og siger jeg dør jeg dør ja what det er mad, siger også  jeg kaster op jeg kaster op!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2015

moaren

Anonym skriver:

Hvad gøre man når et barn ikke gider spise morgenmad, frokost, formiddag, eftermiddag aftens mad?? 

Hele dagen 

Drikker meget vand. 

Barnet få kvalme af mad og græder og siger jeg dør jeg dør ja what det er mad, siger også  jeg kaster op jeg kaster op!  

Hmm....jeg tænker at du skal snakke med lægen, evt, sundhedsplejerske, hvis i har såden én stadigvæk. 

Spiser h*n slet ikke noget i løbet af dagen og hvor længe har det stået på?

Anmeld Citér

25. juni 2015

A-1995

Kommer an på hvor længe det har stået på. Det kan godt være sådan o perioder og det må man bare acceptere ��

Anmeld Citér

25. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hele dagen 

Drikker meget vand. 

For det første, lad vær med at sige; Det er mad, hvis barnet får det dårligt af det.

Hvor længe har det stået på?

Nogen børn har perioder hvor de ikke spiser, det har voksne også.

Op til flere dage.

Man kan ikke spise hvis man ikke er sulten, hvis man får det dårligt at maden.. Det er vel fair nok.

Hvordan er barnet ellers? Slasket eller frisk og løber rundt?

Anmeld Citér

25. juni 2015

Anonym trådstarter

Vi har ikke længere sundhedspelejske,  

Ca en uges tid,  barnet tage kun et bid. 

Heldigvis frisk løber rundt bliver aldrig træt,  mit barn få både mælk, vand,  juice 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Elgaard73

Har du tjekket mandlerne? Er de forstørrede?

Det skete for vores søn. Pludselig voksede hans mandler (er en helt normal ting for små børn) og han fik besvær med at spise. Ville kunne have meget flydende ting, ellers fik han brækfornemmelser og kunne også ende med at kaste op. Mandlerne gik simpelthen ind og pirrede han brækrefleks i spisesituationer og det var også meget svært for ham at få fast føde forbi mandlerne. Der var ingen sygdomstegn, altså feber eller ømhed, de voksede bare pludseligt.

Ud over det, vil jeg sige at det også er normalt at børn nogle gange mister appetitten i perioder

Anmeld Citér

26. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi har ikke længere sundhedspelejske,  

Ca en uges tid,  barnet tage kun et bid. 

Heldigvis frisk løber rundt bliver aldrig træt,  mit barn få både mælk, vand,  juice 

Selvom man ikke længere får besøg af sp så er denne tilknyttet barnet til barnet er 16 - så du kan sagtens ringe til din sp 

kan han have ondt i halsen eller noget i den dur? Jeg tænket det er en god ide at få ham tjekket hos læge for at sikre at der ikke er noget med halsen. Og ellers kan sp måske give nogle gode råd. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Clisolka

Anonym skriver:

Hele dagen 

Drikker meget vand. 

Sådan havde min datter det også i en lille uges tid efter en omgangssyge. Hun nægtede at spise mad, hvis det skulle komme ud af munden igen. Er det evt. efter sådan en omgang det er startet?

Anmeld Citér

26. juni 2015

Stjerneskud84

Hvis barnet lige har været syg, så kan dette godt forekomme... Er det noget som har stået på i længere tid, vil jeg kontakte sp og/eller lægen.. 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Anonym trådstarter

Har du tjekket mandlerne? Er de forstørrede?

Det skete for vores søn. Pludselig voksede hans mandler (er en helt normal ting for små børn) og han fik besvær med at spise. Ville kunne have meget flydende ting, ellers fik han brækfornemmelser og kunne også ende med at kaste op. Mandlerne gik simpelthen ind og pirrede han brækrefleks i spisesituationer og det var også meget svært for ham at få fast føde forbi mandlerne. Der var ingen sygdomstegn, altså feber eller ømhed, de voksede bare pludseligt.

Ud over det, vil jeg sige at det også er normalt at børn nogle gange mister appetitten i perioder

Undskyld dum spøgersmål hvad er Mandlerne??

Mit barn pleje at spise normal . 

Jeg har også lige opdage hver gang vi gå ud vil mit barn spise 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.