Disse lamper til hjemmet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Det vil se...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

957 visninger
9 svar
20 synes godt om
24. juni 2015

CLB

Hej alle.. 

Min mand har forelskede sig i disse lamper.. 

Jeg synes egentlig de er ok. 

Men problemet er at vores lejlighed er indrette med ting KUN i sort, hvid og sølv.. 

Tror i det vil se total åndsvagt ud med 2 guld lamper midt i det hele?

Tænker ikke på lampernes design! - men på at der pludselig kommer guld ind i billedet!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2015

Loa

Jeg kan ikke abstrahere fra designet. Jeg synes det er vildt kikset.... Sorry

Anmeld Citér

24. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Vi har ovenstående Philip Starck standerlampen stående i den ene ende af stuen, og koglen i alu over spisebordet i den anden ende. 

Ser fint ud Det skriger ikke til hinanden.

Anmeld Citér

24. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Loa skriver:

Jeg kan ikke abstrahere fra designet. Jeg synes det er vildt kikset.... Sorry

Hvorfor var det nødvendigt for dig at skrive? 

Hun spørger jo netop ikke til designet af lampen.

Anmeld Citér

24. juni 2015

CLB

EBK skriver:

Vi har ovenstående Philip Starck standerlampen stående i den ene ende af stuen, og koglen i alu over spisebordet i den anden ende. 

Ser fint ud Det skriger ikke til hinanden.

Okay, lyder godt.. 
Har nemlig svært ved at forstille mig om det kan gå sammen (:

Anmeld Citér

24. juni 2015

Os&lilledig

I kan stille dem et sted, hvor det ikke er meget sort, sølv og hvid agtigt..?

Je har det sådan: hvis ens partner VIRKELIG ønsker det! Så skal de han lov begge parter bor der, og har kun det ene liv så skidt med at det måske ser kikset ud i andres øjne. Livet r mere end design.! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

lineog4

CLB skriver:

Hej alle.. 

Men problemet er at vores lejlighed er indrette med ting KUN i sort, hvid og sølv.. 

Tænker ikke på lampernes design! - men på at der pludselig kommer guld ind i billedet!

Kan se I lige om lidt bliver forældre, aå der er stor stor stor sandsynlighed for om et lille års tid og ret mange år frem at temaet: sort, hvid og sølv blive brudt af alverdens farver. Så I kan øve jer med lamper I begge to kan lide 

Anmeld Citér

24. juni 2015

CLB

lineog4 skriver:

Kan se I lige om lidt bliver forældre, aå der er stor stor stor sandsynlighed for om et lille års tid og ret mange år frem at temaet: sort, hvid og sølv blive brudt af alverdens farver. Så I kan øve jer med lamper I begge to kan lide 

Hahaha, genial kommentar! 

Det havde jeg slet ikke tænkt over! - jeg må heller lad ham købe de lamper og dermed få øvet mig i farve kaoset! 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Loa

EBK skriver:

Hvorfor var det nødvendigt for dig at skrive? 

Hun spørger jo netop ikke til designet af lampen.

Fordi det var en del af mit svar. Måske en anden guldlampe havde været anderledes sammen med deres resterende ting. Men nej den der..... Gys.....

Anmeld Citér

24. juni 2015

MomInTheMaking

CLB skriver:

Hej alle.. 

Altså.. som udgangspunkt ville jeg kun blande metaller hvis der var flere forskellige, eller flere ting i guld og flere ting i sølv f.eks. Men..det er jo bare min holdning/smag, jeg synes da bestemt at din mand skal have sine lamper og hvis du endda selv synes de er fine, så skidt pyt med om de passer 100% ind. så laver i jo jeres helt egen stil. du kan jo evt. på sigt få lidt mere guld ind i billedet, via nogen andre småting og på den måde udligne den kontrast der måske er?

Og som en anden skriver. lige om lidt bliver det hele alligevel brudt op af plastik og farve helvedet, som så kækt følger med når de der kære små kommer. Det kan dog begrænses, tilpasses eller gemmes lidt væk, det lykkedes i hvert fald nogenlunde for mig, da jeg ikke magter at se på alt det gøgl og faktisk går ret meget op i bolig indretning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.