34+0 1.gang med pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2015

Ka1994

Diosa85 skriver:

Ja det er nu de tager fart 

jeg skal til jordemoder på tirsdag. Er spændt på hvad hun tror han vejer der. 

Også har jeg lige en sidste scanning om 3 uger. Glæder mig 

Jeg skal på mandag  Ja, glæder mig også til at høre hvad hun vejer.

Er det så sådan en 3D/4D scanning? Det er vildt at man kan se så meget på en scanning  

må man spørge om hvor du skal føde henne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2015

Diosa85

Ka1994 skriver:

Jeg skal på mandag  Ja, glæder mig også til at høre hvad hun vejer.

Er det så sådan en 3D/4D scanning? Det er vildt at man kan se så meget på en scanning  

må man spørge om hvor du skal føde henne? 

Har du et bud på hvad din pige vejer? Tror min dreng vejer omkring de 2500 

Nej det har jeg været til. Det var jeg til i uge 29. Der var en vild oplevelse selvom han ikke var så samarbejdsvillig.  Det er en vækstscanning. Jeg er blevet scannet en gang om måneden siden Md scanningen fordi han har det der hedder venstresiddet varus fod. Så de har holdt med hans udvikling.

Jeg skal føde på Herlev. Hvor skal du? 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Ka1994

Diosa85 skriver:

Har du et bud på hvad din pige vejer? Tror min dreng vejer omkring de 2500 

Nej det har jeg været til. Det var jeg til i uge 29. Der var en vild oplevelse selvom han ikke var så samarbejdsvillig.  Det er en vækstscanning. Jeg er blevet scannet en gang om måneden siden Md scanningen fordi han har det der hedder venstresiddet varus fod. Så de har holdt med hans udvikling.

Jeg skal føde på Herlev. Hvor skal du? 

Ååh okay så, dejligt at de holder øje med ham så, det er dejligt med alt den hjælp man kan få i dag.

Tror hun vejer 2000-2200 eller der omkring  sidst var hendes vægt som den skulle være. Men har virkelig ingen anelse 

jeg skal føde i Randers 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Diosa85

Ka1994 skriver:

Ååh okay så, dejligt at de holder øje med ham så, det er dejligt med alt den hjælp man kan få i dag.

Tror hun vejer 2000-2200 eller der omkring  sidst var hendes vægt som den skulle være. Men har virkelig ingen anelse 

jeg skal føde i Randers 

Ja for pokker. Det har været en god tryghed. Og han har heldigvis udviklet sig som han skulle. 

Min vejede 1994 gram for 3-4 uger siden. Som er gennemsnit i den uge. Så mon ikke din pige også vejer omkring de 2500 nu hvis hun har ligget på gennemsnit hele tiden? 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Ka1994

Diosa85 skriver:

Ja for pokker. Det har været en god tryghed. Og han har heldigvis udviklet sig som han skulle. 

Min vejede 1994 gram for 3-4 uger siden. Som er gennemsnit i den uge. Så mon ikke din pige også vejer omkring de 2500 nu hvis hun har ligget på gennemsnit hele tiden? 

Jo det tror jeg men tror ikke hun bliver en meget stor baby. For 6 uger siden vejede hun 1350 så tror også hun vejer omkring de 2500 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Diosa85

Ka1994 skriver:

Jo det tror jeg men tror ikke hun bliver en meget stor baby. For 6 uger siden vejede hun 1350 så tror også hun vejer omkring de 2500 

Har du fået en vurdering på hvad hun vejer ved fødsel hvis du føder til termin? 

Jeg har fået et skøn på 3400 til termin. Det passer mig fint. Han behøver bestemt ikke blive meget større 

har i fundet navn endnu hvis jeg må spørger? 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Ka1994

Diosa85 skriver:

Har du fået en vurdering på hvad hun vejer ved fødsel hvis du føder til termin? 

Jeg har fået et skøn på 3400 til termin. Det passer mig fint. Han behøver bestemt ikke blive meget større 

har i fundet navn endnu hvis jeg må spørger? 

Nej ikke endnu det kan jeg høre om på mandag  

Ja hun skal hedde Karla, blev vi heldigvis meget hurtigt enige om.

Har i fundet et navn? 

Anmeld Citér

26. juni 2015

Diosa85

Ka1994 skriver:

Nej ikke endnu det kan jeg høre om på mandag  

Ja hun skal hedde Karla, blev vi heldigvis meget hurtigt enige om.

Har i fundet et navn? 

Årh det er også et sødt navn. Det var et af købe forslag inden vi vidste det var en dreng 

han skal hedde Tobias. Det var vi også meget hurtigt enige om 

Anmeld Citér

27. juni 2015

Ka1994

Diosa85 skriver:

Årh det er også et sødt navn. Det var et af købe forslag inden vi vidste det var en dreng 

han skal hedde Tobias. Det var vi også meget hurtigt enige om 

Det er altid dejligt når man er enige om sådan noget  

Tobias er et vildt godt navn, det er et navn alle kender men ikke alle hedder

Anmeld Citér

27. juni 2015

Diosa85

Ka1994 skriver:

Det er altid dejligt når man er enige om sådan noget  

Tobias er et vildt godt navn, det er et navn alle kender men ikke alle hedder

Det var også det vi snakkede om. Hverken min kæreste eller jeg er til de der specielle modenavne. Jeg havde 5-6 forslag til drengenavne. Alle meget danske navne som Nicklas, Emil, Mikkel osv. Men de faldt ikke i hans smag pga gode venner og familie der hedder de navne. Men Tobias det sad bare fast med det samme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.