Hvornår opløses de indvendige tråde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2015

Vaya

Hej

Jeg har fået et akut kejsersnit i sidste uge, og er blevet syet indvendigt med hæfteklammer yderst.

Der hvor trådene er hæftet i den ene side, har jeg ofte kraftige smerter. Det giver er jag, når der bliver "trukket i trådene". Andre der har oplevet dette? Og hvornår kan jeg regne med, at det forsvinder? Jeg kan ikke gå eller stå særlig længe af gangen, så frygter når mandens barsel er slut, og jeg selv skal klare babyen, for det kan jeg ikke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2015

Vaya

Altså selve hæftningen er indvendigt, så der er ikke noget lægen kan fjerne.

Anmeld Citér

23. juni 2015

modesty

Vaya skriver:

Hej

Jeg har fået et akut kejsersnit i sidste uge, og er blevet syet indvendigt med hæfteklammer yderst.

Der hvor trådene er hæftet i den ene side, har jeg ofte kraftige smerter. Det giver er jag, når der bliver "trukket i trådene". Andre der har oplevet dette? Og hvornår kan jeg regne med, at det forsvinder? Jeg kan ikke gå eller stå særlig længe af gangen, så frygter når mandens barsel er slut, og jeg selv skal klare babyen, for det kan jeg ikke.

Det er forskelligt fra person til person. Jeg mener at man siger at normalen er indenfor 1-3 uger. Men da jeg blev syet i skeden, var der et stykke tråd der sad deroppe i omkring 5 uger. Man kan ikke sige noget med sikkerhed, men sandsynligvis er det væk efter 3 uger.

Anmeld Citér

23. juni 2015

Christine

Vaya skriver:

Hej

Det er helt normalt! Det skal nok holde op igen, men det bliver gradvist bedre synes jeg.

Jeg har fået tre børn med ks og synes det er meget forskelligt hvor lang tid det tager før generne holder op. 

Tillykke med baby 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Vaya

Tak for svar begge to. Det er jo fint, hvis det er normalt, men er godt nok i vildrede over, hvordan der skal gå, når manden skal på arbejde, hvis det ikke er væk inden! Det mærkelige er også, at nogen gange er det helt væk, for så at komme igen ved en forkert bevægelse, og så bliver det hængende, så jeg ikke rigtig kan støtte på benet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.