2 års undersøgelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2009

lonemus

Har I alle været? Lad os da lige få et par tal

Alexander er 92 cm høj, vejer 16,6 kilo. Hans vægt er omkring 1 kilo for høj, men han har mange muskler og ufattelig mange kræfter, så det tager jeg koldt og roligt
Han bruger str 98 i bluser og bukser og jeg har lige købt str 29 i vinterstøvler...tror jeg får en høj søn - Men det er faren osse

Han bruger ikke sut mere og sover ikke længere til middag - kun hvis vi kører tur, så sover han lidt i bilen

Han er begyndt at sige, han gerne vil på toilettet og tisse...nok fordi storesøster er ved at træne det

Alt i alt virker han ældre, end han er...han snakker osse ufattelig meget - hans storesøster er 3 år, så han sluger det hele

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

TbCp

lonemus skriver:

Alexander er 92 cm høj, vejer 16,6 kilo. Hans vægt er omkring 1 kilo for høj, men han har mange muskler og ufattelig mange kræfter, så det tager jeg koldt og roligt
Han bruger str 98 i bluser og bukser og jeg har lige købt str 29 i vinterstøvler...tror jeg får en høj søn - Men det er faren osse

Han bruger ikke sut mere og sover ikke længere til middag - kun hvis vi kører tur, så sover han lidt i bilen

Han er begyndt at sige, han gerne vil på toilettet og tisse...nok fordi storesøster er ved at træne det

Alt i alt virker han ældre, end han er...han snakker osse ufattelig meget - hans storesøster er 3 år, så han sluger det hele

Lone

Hold da fast en stor og dygtig dreng du har dig!!!

Livas mål: 85 cm og 12,2kg
Hun bruger str. 92 i tøj og tror hendes vinterstøvler bliver en str.23.

Hun er et knævrehoved uden lige. Kan sige rigtig mange ting og gøre sig forståelig, men hun har stadig lange enetaler på et sprog vi slet ikke forstår

Hun har tisset på potten to gange, og har lige idag snakket med dp om at hun skal prøve at sætte hende på potte derover også. Men kun hvis hun selv vil. Ind imellem vil hun gerne på potten andre dage ikke og det er helt fint.

Hun sover stadig til middag, bliver nu vækket efter 2 timer, men hun kunne sikkert sagtens tage en time mere

Anmeld

25. september 2009

tascia

lonemus skriver:

Lone

Holda op, er du sikker på han kun er 2  og jeg troede jeg havde en stor dreng...

grissebassen her hjemme vejer 14,4 og måler 88 cm i følge lægen, men eftersom han var meget lidt samarbejdsvillig, tror jeg ikke helt højden passer!

han har altid været den STORE dreng fra dag et, så var noget overrasket over at få af vide, at han lå under gennemsnittet i højden...

Og sagde du 29 i sko? her er vi i 23-24! Robert storesøster på 4 bruger ingengang 29 haha.

det med sut er ikke noget vi bruger her hjemme, han har aldrig rigtig fattet hvad han skule med den tingest.

toilettet hmm, tja hvis stuen tæller med, så er han begyndt at gå på toilettet. kan han kome afsted med det ryger bleen af og så stiller han sig ellers op som farmand når han tisser,  og siger - mig tisser, og så er det ellers med at være hurtig på aftrækker for ikke at blive ramt, og få fat i en ny ble! det ligesom ikke skide fedt med tis i hele stuen
Ej han har faktisk tisset og lavet stort på toilettet et par gange, men det interessere ham ikke rigtig endnu...

Synes sproget udvilker sig rigtig fint, der kommer nye ord til hele tiden og han er ved at være ret god til at lave sætninger, men der er meget der stadig kræver "familie-ordbogen" fx. er øl = hølle og missekat = missemat.

synes det er en skøn men også en krævende alder de har lige nu, men det går bare så pokkers stærkt at man ikke altid når at nyde det.

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.