Fertilitetsklinik ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2015

Sophie90

Hej Piger, 

Vi er blevet henvist til fertilitetsklinik og har udfyldt spørgeskemaer og afleveret. Er sikker på flere af jer har været dette igennem, og hvor længe er der gået for jer, før i blev indkaldt til samtale? 

Vi er selvfølgelig noget "spændte" og glæder os til at komme videre i projektet, men det er nu bare af nysgerrighed, mere end at det SKAL SKE NU.. Sådan er det nu ikke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Krydserfingre

Animalia skriver:

Hej Piger, 

Vi er blevet henvist til fertilitetsklinik og har udfyldt spørgeskemaer og afleveret. Er sikker på flere af jer har været dette igennem, og hvor længe er der gået for jer, før i blev indkaldt til samtale? 

Vi er selvfølgelig noget "spændte" og glæder os til at komme videre i projektet, men det er nu bare af nysgerrighed, mere end at det SKAL SKE NU.. Sådan er det nu ikke 

Hmm vi skulle ikke vente med at de kontaktede os. Vi fik af vide fra egen læge nare at ringe til en klinik og det gjorde vi. Fik tid ugen efter Vi er blevet udredt på i alt 1 1/2 måned held og lykke. 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Sophie90

Pigeeeeen skriver:

Hmm vi skulle ikke vente med at de kontaktede os. Vi fik af vide fra egen læge nare at ringe til en klinik og det gjorde vi. Fik tid ugen efter Vi er blevet udredt på i alt 1 1/2 måned held og lykke. 

Var i på privatklinik eller på sygehusets fertilitetsklinik? 

Det var da dejligt hurtigt! 

Mange tak !  

Anmeld Citér

22. juni 2015

Stabel

Animalia skriver:

Hej Piger, 

Vi var til samtale ca. 6 uger efter henvisning fra lægen, tror vi fik indkaldelsen ca. 14 dage efter læge besøget 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Krydserfingre

Animalia skriver:

Var i på privatklinik eller på sygehusets fertilitetsklinik? 

Det var da dejligt hurtigt! 

Mange tak !  

Ikke privat, bare en "tilfældig" udvalgt klinik i vores nærområde  

Anmeld Citér

22. juni 2015

Sophie90

Stabel skriver:

Vi var til samtale ca. 6 uger efter henvisning fra lægen, tror vi fik indkaldelsen ca. 14 dage efter læge besøget 

Utroligt nok, har jeg lige fået den på min e-boks.. Så nu er ventetiden heldigvis forbi 

Anmeld Citér

22. juni 2015

Sophie90

Pigeeeeen skriver:

Ikke privat, bare en "tilfældig" udvalgt klinik i vores nærområde  

Okay  

Utroligt nok, har jeg lige fået den på min e-boks.. Så nu er ventetiden heldigvis forbi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.