Manglende mens og forskellige resultater på test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juni 2015

Anonym trådstarter

Arg jeg testede svagt positivt på to teste hhv. 3+3 og 3+5 og har ikke fået min mens. I fredags (4+5) var jeg til læge og der var testen negativ. Jeg mangler stadig at få min menstruation.

Er godt nok frustreret over min krop og ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Anonym trådstarter

22. juni 2015

bremsop

Har det fuldstændigt på sammen måde....

Jeg har haft mens 31 dage efter en MA, - nu er det så 33 dage siden jeg sidst fik mens - og hverken mens eller positiv teste. De to andre gange jeg har været gravid har jeg kunne teste allerede før uge 4....

Synes jeg kan fornemme tyngde i underlivet og prikken i mine bryster, men tør bare intet håbe... Forstår bare slet ikke min krop...

Anmeld Citér

22. juni 2015

Brunette-92

Fuldstændig det samme her :/ negativ test ved lægen også.. Skal ta gravidtets test hver tre uge nu.

Anmeld Citér

22. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Arg jeg testede svagt positivt på to teste hhv. 3+3 og 3+5 og har ikke fået min mens. I fredags (4+5) var jeg til læge og der var testen negativ. Jeg mangler stadig at få min menstruation.

Er godt nok frustreret over min krop og ved snart ikke hvilket ben jeg skal stå på. ��

Der er jo gået 7 dage fra din egen test til lægens, så jeg tænker at der nok er en sandsynlighed for at du har haft en bio i mellemtiden?

Men jeg ville nok teste selv i morgen tidlig igen, hvis det var mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.