Ondt efter sex....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.010 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Mutti2

Hej piger

Lige et hurtigt spm. Jeg var i lørdags sammen med en fyr... en fyr der var rigtig godt begavet imellem benene

Siden jeg sexuelt var sammen med ham, har jeg haft en smule blødning fra underlivet.... og har stadig virkeligt virkeligt virkeligt ondt deroppe... (Havde ikke ondt under akten).

Andre der har prøvet det??  Og hvor længe gjorde det ondt?? 
Han må jo have ramt noget deroppe

Håber på svar...

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

mariamiss6

Jeg har ikke umiddelbart haft blødninger efter sex, med mindre det er fordi min mens er blevet kickstartet af det....

altså han kan jo have "slidt" dig godt og grundigt, og det kan nu nok give lidt ømhed bagefter.... Men hvis det ikke hænger sammen med blødningerne at u skulle have mens. Så vil jeg gætte på et eller flere bristede blodkar (nogle ligger meget yderligt).... Ellers har jeg ikke umiddelbart nogle forslag, andet end at hvis det ikke aftager idag, så synes jeg du burde gå til lægen og få et gynækologisk tjek, for selvom det er ret usandsynligt, så kan de rjo godt være sket noget uheldigt...

Anmeld

15. september 2009

Mutti2

Hejsa

Tak for dit svar!!

Det er endnu ikke holdt op med at bløde, men smerten aftager stille og roligt. Det er ikke en blødning der virker til at være en kickstartet mens. Jeg tager også mine p-piller, og har ikke glemt en der ikke har været taget under 24 timer efter den skulle.

Jeg ved at jeg ikke er gravid, så det er slet ikke ovre i den dur mine tanker er.

Nu kommer der lige en smule "klamme" detaljer!! Men i dag har jeg haft klumpet udflåd.... det er både blodig, men også hvidt. Det er ikke på nogen måder flydende.... det er klumpet, og virker stærkt/tykt som et lag af "noget".

Jeg er da en smule fortvivlet over det, men regner med at ringe til lægen i morgen!!

Knus Pernille

Anmeld

15. september 2009

mariamiss6

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa

Tak for dit svar!!

Det er endnu ikke holdt op med at bløde, men smerten aftager stille og roligt. Det er ikke en blødning der virker til at være en kickstartet mens. Jeg tager også mine p-piller, og har ikke glemt en der ikke har været taget under 24 timer efter den skulle.

Jeg ved at jeg ikke er gravid, så det er slet ikke ovre i den dur mine tanker er.

Nu kommer der lige en smule "klamme" detaljer!! Men i dag har jeg haft klumpet udflåd.... det er både blodig, men også hvidt. Det er ikke på nogen måder flydende.... det er klumpet, og virker stærkt/tykt som et lag af "noget".

Jeg er da en smule fortvivlet over det, men regner med at ringe til lægen i morgen!!

Knus Pernille

Jeg synes det er en rigtig god idé at ringe til lægen..... det er altså længe at gå og have ondt, og bløde uden at have mens....

Men er du da sikker på, at det ikke kan være en mens... hvis man ser på det som en provokeret abort, kan det vel godt være en fremskyndet mens, alt efter hvor langt du har været i din cyklus selvfølgelig....

Anmeld

16. september 2009

Trolde_mor

Jeg har i hele mit liv haft smerter under og efter sex, dog i større og mindre grad. Jeg har ligeledes oplevet at bløde, ofte viser det sig at jeg har fået en rids / flænge. Det er også sket oppe i skeden. Så det kan sagtens være derfor du bløder.
Jeg har oplevet det i op til 3-4 dage, alt afhængig af hvor dybt det er.

Og nej, det er ikke fordi jeg ikke har været våd nok eller vi har været voldsomme. Jeg er blot meget lille og finder noget der er veludrustet. (ikke altid en fordel )

Så kan være derfor?

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

Senia skriver:

Jeg har i hele mit liv haft smerter under og efter sex, dog i større og mindre grad. Jeg har ligeledes oplevet at bløde, ofte viser det sig at jeg har fået en rids / flænge. Det er også sket oppe i skeden. Så det kan sagtens være derfor du bløder.
Jeg har oplevet det i op til 3-4 dage, alt afhængig af hvor dybt det er.

Og nej, det er ikke fordi jeg ikke har været våd nok eller vi har været voldsomme. Jeg er blot meget lille og finder noget der er veludrustet. (ikke altid en fordel )

Så kan være derfor?

jeg har også altid haft smerter, men er helt normal i str. har tjekket med lægen.... sjov historie hehe.... anyways, min mand og jeg er begge normale i str. og jeg har altid haft smerter i større eller mindre grad ved sex, også med andre end ham.... dog har jeg aldrig blødt efterfølgende, andet end når det har været en provokeret mens.

Anmeld

16. september 2009

Trolde_mor

mariamiss6 skriver:

jeg har også altid haft smerter, men er helt normal i str. har tjekket med lægen.... sjov historie hehe.... anyways, min mand og jeg er begge normale i str. og jeg har altid haft smerter i større eller mindre grad ved sex, også med andre end ham.... dog har jeg aldrig blødt efterfølgende, andet end når det har været en provokeret mens.

Okay, well.. har aldrig fået at vide jeg er lille. Men altid smerter, og ind imellem blødt hvis de bare er lidt store.
Og da jeg var ved lægen til undersøgelse, var det meget smertefuldt at få instrumenter op i sig

Men ja, er rart at vide at man ikke er den eneste der altid har haft ondt. Tror lidt at det der gør ondt på mig, og får mig til at bløde er det der løse hud man har dernede.
Kunne godt tænke mig at finde ud af om ikke man kan få det fjernet, eller bare lidt af det, faktisk. Jeg har i følge min kæreste meget og kan godt gøre ondt om sommeren når jeg har det varmt og går rundt

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

Senia skriver:

Okay, well.. har aldrig fået at vide jeg er lille. Men altid smerter, og ind imellem blødt hvis de bare er lidt store.
Og da jeg var ved lægen til undersøgelse, var det meget smertefuldt at få instrumenter op i sig

Men ja, er rart at vide at man ikke er den eneste der altid har haft ondt. Tror lidt at det der gør ondt på mig, og får mig til at bløde er det der løse hud man har dernede.
Kunne godt tænke mig at finde ud af om ikke man kan få det fjernet, eller bare lidt af det, faktisk. Jeg har i følge min kæreste meget og kan godt gøre ondt om sommeren når jeg har det varmt og går rundt

jeg går ud fra du mener skamlæberne??? dem kan man godt få fikset. snak med din læge om det, hvis du er heldig, er det i dit tilfælde en sag du ikke selv skal betale fordi det er fysisk generende, og ikke kosmetisk....

Men altså der findes jo rigtig mange ulemper ved at blive opereret dernede....

Spørg da til at starte med din læge, om du er unormalt lille, eller hvad der kan skyldes....

mn læge sagde at hos mig var det nok fordi min livmodermund meget gerne vil nd, for han mente at jeg havde helt normal str. og blot at min livmodermund pressede sig meget nedad, hvilket også gør at min spiral en gang i mellem stikker min stakkels kæreste....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.