Min krop er blevet mærkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg synes at min krop er blevet ekstremt mærkelig. Inden at jeg bare stiller et spørgsmål som der kan være 1000 svar på, så kommer jeg med lidt baggrundsviden først. 

Jeg er på ppiller og det har jeg været siden slutningen af '12. Jeg har aldrig haft de vilde problemer med pillerne, og de har gjort hvad de skulle. Problemet er nu at de ikke gør det længere  i sidste måned begyndte jeg at bløde midt inde i min ppille periode, og blødningen fortsatte i 3 uger. Min læge sagde at jeg ikke skulle bekymre mig jeg startede på min ppille samme dag som altid, og jeg skulle have taget den sidste tirsdag aften - men allerede tirsdag morgen havde jeg en lille blødning, som jo først skulle have vist sig torsdag aften eller fredag morgen. Blødningen fortsatte til onsdag aften, og jeg synes at jeg blødte en normal "mængde". Nu er det stadigvæk ikke kommet igen, og jeg er ikke helt sikker på hvad der foregår. Er det mon værd at tage en graviditetstest for en sikkerheds skyld, eller hvad?!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Når du skriver at det varede i 3 uger. Er min tanke ikke graviditet.     Men det lyder voldsomt at du bløder i 3 uger 

jeg vil nærmer råde dig til at opsøge læge, for det er ikk Nomalt at bløde i 3 uger.

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Når du skriver at det varede i 3 uger. Er min tanke ikke graviditet.     Men det lyder voldsomt at du bløder i 3 uger 

jeg vil nærmer råde dig til at opsøge læge, for det er ikk Nomalt at bløde i 3 uger.

Dette var forrige måned. Efter det fik manden og jeg godt gang i sexlivet hvor vi faktisk havde sex 2 gange om dagen i en uges tid  så jeg kan bare godt blive lidt bekymret når jeg kun blødte i en lille døgn denne her måned

Anmeld Citér

21. juni 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen idéer?

Anmeld Citér

21. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Slet ingen idéer?

Så kan det godt være du skulle prøve at tag en test

Anmeld Citér

21. juni 2015

Maise86

Anonym skriver:

Slet ingen idéer?

Jeg blødte også pludselig hele tiden på P piller. Havde taget P piller i mange år uden problemer men pludselig blev det også med mærkelige blødninger. 

Jeg blev henvist til en gynækolog og hun anbefalede mig enten at tage P piller konstant - altså uden pauserne eller en hormon spiral. Jeg valgte spiralen. 

Jeg kan ikke huske hvad der var galt, men det er vidst ikke helt unormalt og noget med hormonbalancen og kroppens respons på hormonerne

Jeg ville kontakte lægen og få en henvisning til gynækolog - men test måske lige for en sikkerheds skyld

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.