Anbefal en autostol til 3 måneder gammel baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. juni 2015

Lisette W

Hej! Min søn er tre måneder i dag, vejer 6,3 kg og måler 62 cm. Vi har en babysleeper, det er en slags sikker lift der er spændt fast med to seler. Sagen er den at min søn nu snart er for lang til babysleeperen og inden længe tror jeg også gerne han vil side op og følge med i stedt for at ligge og kigge op i loftet. Men hvilken autostol skal vi kigge efter? Hvis vi ser på dem der går fra 0-9 kg, er de så ikke for små til ham eller hvordan? Er der et bestemt mærke der er bedre end andre?    

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2015

Vik

Lisette W skriver:

Hej! Min søn er tre måneder i dag, vejer 6,3 kg og måler 62 cm. Vi har en babysleeper, det er en slags sikker lift der er spændt fast med to seler. Sagen er den at min søn nu snart er for lang til babysleeperen og inden længe tror jeg også gerne han vil side op og følge med i stedt for at ligge og kigge op i loftet. Men hvilken autostol skal vi kigge efter? Hvis vi ser på dem der går fra 0-9 kg, er de så ikke for små til ham eller hvordan? Er der et bestemt mærke der er bedre end andre?    

Da vi skulle købe stol til vores dreng, fik vi at vide at Cybex 0-13( både Aton og Q) er de støreste på marked og har også klaret sig godt i crashtest. 

Vi er meget tilfredse med vores. God jagt!

Anmeld Citér

21. juni 2015

MM00

Lisette W skriver:

Enten så skal i have en der hedder 0-13 kg eller 0-18 kg.

De anbefaler børn sidder bagudvendt så lang tid som muligt. Hvis i vælger en 0-18 kg så kan jeres barn sidde bagudvendt indtil 3-4 års alderen. Hvis i vælger en 0-13 kg så skal i skifte igen når barnet er omkring et år. Til den skal i så tage stilling til om jeres barn skal i en forudvendt eller bagudvendt.

Se den her modellen fåes også uden isofix

http://www.onskeborn.dk/webshop/autostole/fra-0-til-18-kg/besafe-izi-kid-x3-isofix

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.