BH med front luk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
9 svar
4 synes godt om
20. juni 2015

Nettemor

Hej

jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Min bedstemor skal opereres for brystkræft og skal bagefter bruge et par bh'er med frontluk.  Men vi synes ikke rigtig vi kan finde dem nogen steder. Kan du hjælpe. Gerne en fysisk butik i midtjylland :-)

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

Troldemommi

Nettemor skriver:

Hej

jeg håber der er nogen der kan hjælpe. Min bedstemor skal opereres for brystkræft og skal bagefter bruge et par bh'er med frontluk.  Men vi synes ikke rigtig vi kan finde dem nogen steder. Kan du hjælpe. Gerne en fysisk butik i midtjylland :-)

På forhånd tak

Velkommen tilbage og tillykke 

Monica 

Anmeld Citér

20. juni 2015

IT-nørd

Nettemor skriver:

Hej

På forhånd tak

Min mor er lige blevet opereret i hjertet (ny klap) og hun købte to BH'er med frontluk i den lokale Sahva. De kostede 300 kr stykket

Anmeld Citér

20. juni 2015

Nettemor

IT-nørd skriver:

Min mor er lige blevet opereret i hjertet (ny klap) og hun købte to BH'er med frontluk i den lokale Sahva. De kostede 300 kr stykket

Nu spørger jeg nok dumt men er Sahra en undertøjsforretning eller hvad er det :-)

Anmeld Citér

20. juni 2015

Nettemor

Troldemommi skriver:

Velkommen tilbage og tillykke 

Monica 

Tak :-) 

Jeg har været lidt med på sidelinjen men ikke så aktiv :-)

Anmeld Citér

20. juni 2015

Mami

De ham i Herning centret - ikke i change den anden  

Anmeld Citér

20. juni 2015

Nettemor

Mami skriver:

De ham i Herning centret - ikke i change den anden  

Tusind tak! Så må vi derhen en tur :-)

Anmeld Citér

20. juni 2015

IT-nørd

Nu spørger jeg nok dumt men er Sahra en undertøjsforretning eller hvad er det :-)

Sahva sælger sygeplejeartikler, specielle sko og hjælpemidler. Det er bandagist med mere

Anmeld Citér

20. juni 2015

Nettemor

IT-nørd skriver:

Sahva sælger sygeplejeartikler, specielle sko og hjælpemidler. Det er bandagist med mere

Tak.  Det vil vi undersøge 

Anmeld Citér

21. juni 2015

M (:

Nettemor skriver:

Hej

På forhånd tak

Hunkemøller i Randers ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.