Klapvogn til stor pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2015

Princesspigen

hej, da sidens design er lavet lidt om ved jeg ikke om jeg er under rette kategori men jeg prøver alligevel.. 

Vi har en pige på 2 og et halvt år, hun er og har altid været lidt højere end gennemsnittet.. Vi står og skal muligvis på den årlige Langelands festival og skal i den anledning bruge en klapvogn hvor hun kam ligge og sove i hvis vi evt er nede og høre musik osv.. 

Mit spørgsmål er så hvilke klapvogn ville være god at have ? Den vi har nu kan hun ikke ligge ned i 

nogle gode råd ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2015

IT-nørd

Min snart 4-årige pige er 105 cm høj og hun kan fint være i en Baby Jogger City Mini. 

Anmeld Citér

21. juni 2015

Princesspigen

IT-nørd skriver:

Min snart 4-årige pige er 105 cm høj og hun kan fint være i en Baby Jogger City Mini. 

Jeg tænker bare de der baby jogger er lidt upraktiske på festivalen og kan de ligges ned ? Hun skal ku sove i den 

Anmeld Citér

21. juni 2015

IT-nørd

Den kan lægges meget ned og vores sover godt i den. Kalechen går rigtig langt ned og giver super skygge. 

Vi har også en Emmaljunga Scooter 2.0, som er terrængående og også kan lægges helt ned og har et langt liggemål. Den fylder dog mere i bilen

Anmeld Citér

21. juni 2015

Augustmama

Vi har denne :  http://www.babysam.dk/barnevogne/klapvogne/agis-m-air-4-klapvogn-moon-dust 

super god at gå og køre med! 

Kan ligges helt ned i vandret 

Nem og indstille i i ryglænet, samt et træk i to snore og så er den klappet helt sammen og fylder intet ! 

Vi er meget tilfredse! 

Anmeld Citér

21. juni 2015

BigHope13

Vi har en City elite baby jogger, og vores basse på 1 1/2 år sover rigtig godt i den. Den kan ligges helt ned og afskærmes rigtig godt så der både er godt med skygge og læ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.