opbevaring af babytøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.468 visninger
4 svar
4 synes godt om
19. juni 2015

Maria_1988

Hej alle sammen!

Har et spørgsmål. Vi har to små og skal først have den næste om cirka 4-5 år. Hvordan skal vi opbevare babytøjet?

Jeg spørger fordi, at jeg opbevarede nogen af mine sko i sådan nogle plastisk kasser til sko, eller hvad man nu kalder dem. Og dem kiggede jeg til i går - et år efter - og de var fyldt med mug! Det ville være frygtelig hvis det samme skete med babytøjet!

Ha' en go weekend!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Trine89

Jeg ville vakuumpakke det og så sørge for det står tørt.

Anmeld Citér

19. juni 2015

MorTil3+

Nu har vi lige fået nr 3 og jeg har haft pakket tøjet fra de 2 andre i poser, pakket i str og under vores seng. Har ikk haft lukket poserne og det fejlede ingenting. Men ved ikk om det bare har været rent held.

Anmeld Citér

20. juni 2015

Clisolka

Jeg havde gemt alt mit babytøj fra min ældste - til vi fik nr. 2. Den ældste er en pige, så hvis vi fik en pige igen, så havde jeg alt. Det blev så en dreng, men jeg havde meeeeeeeget neutralt tøj han kunne bruge det første stykke tid. Nu gemmer jeg stadig på jeans osv. som han kan genbruge fra sin storesøster  Jeg har gemt tøjet i nogle af de plastikkasser med hjul under - og ind under sengen. Det holder fint 

Anmeld Citér

20. juni 2015

Lilott

Jeg bruger vakuum poser og så ind i et skab Det fylder ikke nær så meget når det er vakuumpakket

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.