Fødselsdag til 1 årig pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
12 svar
4 synes godt om
19. juni 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

davs davs med jer søde damer

ja min elskede lille pige bliver 1 ÅR her til d. 7 august.                          Nøj hvor går tiden stærkt 

når men nu til sagen. Der jo ikk frygtelig langtid til. Og jeg vil så gerne ha at hun få en rigtig god fødselsdag Derfor vil jeg meget gerne have i kom med alle jeres ideer og gode råd til følgende. 

Mad. Hvad kunne man lave både mad til 1 årig som er lækkert og noget mad til de voksne? 

Dessert. Både til 1 årig og dessert til voksne? 

Kagen self. Både en lille bitte kage til 1årig pige og en stor kage til de voksne? 

Pynt. Og hvad har i pyntet til når det var jeres piger som bliv 1år? 

Kom gerne også med billeder både mad,dessert,kage og pynt 

tusind tak på forhånd

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2015

Masig

Må indrømme jeg ikke helt forstår hvorfor man gør SÅ meget ud af en 1 års. Barnet husker det jo ikke og ved jo faktisk ikke hvad der foregår. Men det er jo selvføgelig en smagssag 

vores ældste søn har også fødselsdag om sommeren så her fik vi boller og lagkage samt kakao og sodavand ( og kaffe og øl til de voksne) ude i haven. Selvfølgelig en kage til drengen. 

Men ikke noget pynt og stor middag med dessert osv. Bare en helt alm hyggelig børnefødselsdag... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
Masig skriver:

Må indrømme jeg ikke helt forstår hvorfor man gør SÅ meget ud af en 1 års. Barnet husker det jo ikke og ved jo faktisk ikke hvad der foregår. Men det er jo selvføgelig en smagssag 

vores ældste søn har også fødselsdag om sommeren så her fik vi boller og lagkage samt kakao og sodavand ( og kaffe og øl til de voksne) ude i haven. Selvfølgelig en kage til drengen. 

Men ikke noget pynt og stor middag med dessert osv. Bare en helt alm hyggelig børnefødselsdag... 

Okay ser alligvelet hyggelig ud. Det med udenfor har jeg ikk tænkt på men kommer også an på hvordan bliver  sommeren i år men ser ikk for godt ud synes jeg

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mama85

Maden er svær, for hun spiser vel det samme som jer? Da min datter var omkring 1 år ææælskede hun frikadeller, hvilket jo ikke er ligefrem kan betegnes som decideret lækkert gæstemad.. Og da vi holdt min den ældstes 1-års, der inviterede vi til kager, boller og kakao, og ikke til middag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
Mama85 skriver:

Maden er svær, for hun spiser vel det samme som jer? Da min datter var omkring 1 år ææælskede hun frikadeller, hvilket jo ikke er ligefrem kan betegnes som decideret lækkert gæstemad.. Og da vi holdt min den ældstes 1-års, der inviterede vi til kager, boller og kakao, og ikke til middag. 

Hvor er det flot pyntet og en smuk sød kage. Er det købt eller hjemmelavet? Hvis det er købt hvor er det så købt fra?

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mama85

Love Angel skriver:

Hvor er det flot pyntet og en smuk sød kage. Er det købt eller hjemmelavet? Hvis det er købt hvor er det så købt fra?

Kagen er hjemmelavet og pynten kan jeg ærligt talt ikke huske hvor jeg købte..(6 år siden hin blev 1 

Anmeld Citér

19. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
Mama85 skriver:

Kagen er hjemmelavet og pynten kan jeg ærligt talt ikke huske hvor jeg købte..(6 år siden hin blev 1 

Årh hvor flot godt gået gid jeg kunne lave sådan noget

Anmeld Citér

19. juni 2015

Masig

Love Angel skriver:

Okay ser alligvelet hyggelig ud. Det med udenfor har jeg ikk tænkt på men kommer også an på hvordan bliver  sommeren i år men ser ikk for godt ud synes jeg

Nej man kan ikke regne med så meget i år. Vi skal holde barnedåb i haven i morgen. Er godt nok også temmelig spændt på vejret 

men nej vi gør ikke så meget ud af det så længe de er så små... synes jeg ikke der er nogen grund til. Det bliver sjovere når de er ældre og kan huske det og selv er med til at bestemme...

Anmeld Citér

19. juni 2015

Love Angel

Mor til 4
Masig skriver:

Nej man kan ikke regne med så meget i år. Vi skal holde barnedåb i haven i morgen. Er godt nok også temmelig spændt på vejret 

men nej vi gør ikke så meget ud af det så længe de er så små... synes jeg ikke der er nogen grund til. Det bliver sjovere når de er ældre og kan huske det og selv er med til at bestemme...

Årh jeg håber for jer at det er godt vejr med masser af solskin. Og ja det er da noget om snakken med alderen. 

Og tusind tak for svar

Anmeld Citér

19. juni 2015

Mama85

Love Angel skriver:

Årh hvor flot godt gået gid jeg kunne lave sådan noget

Der var en fin, fin sløjfe på foran som hun lige fik fingrene inden jeg fik taget billede af kagen på bordet.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.