ååh nej, hvad er det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

eej nej, nu er den helt galt. ved virkelig ikke hvad det er, men har bare haft sådan en smerte i maven i nat, en jeg aldrig har haft før, har hverken kunne sove eller noget. har bare haft så ondt, så da jeg skulle ud og tisse her til morgen, kom der noget blod med, men kan mærke den lille stadig er livlig, ikke som hun plejer om morgen, men altså hun sparker.
er så nervøs, for der kan jo stadig godt være noget galt.. håber ikke der
er der nogle der ude der har prøvet det samme?, og skal jeg kontakte læge?

mange knus cille . 23+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Isabeau

Mulle90 skriver:

eej nej, nu er den helt galt. ved virkelig ikke hvad det er, men har bare haft sådan en smerte i maven i nat, en jeg aldrig har haft før, har hverken kunne sove eller noget. har bare haft så ondt, så da jeg skulle ud og tisse her til morgen, kom der noget blod med, men kan mærke den lille stadig er livlig, ikke som hun plejer om morgen, men altså hun sparker.
er så nervøs, for der kan jo stadig godt være noget galt.. håber ikke der
er der nogle der ude der har prøvet det samme?, og skal jeg kontakte læge?

mange knus cille . 23+0

Jeg er selv lige halv pyldret, så jeg ville kontakte lægen... Men det er vidst meget normalt at bløde en lille smule, men smerter samtidig?? Nej, kontakt hellere lægen for en sikkerheds skyld.
Knus!

Anmeld

14. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

Isabeau skriver:

Jeg er selv lige halv pyldret, så jeg ville kontakte lægen... Men det er vidst meget normalt at bløde en lille smule, men smerter samtidig?? Nej, kontakt hellere lægen for en sikkerheds skyld.
Knus!

ja kender du det, syntes bare jeg ringer hele tiden. så tror hun er ved at være træt af mig, men ja ringer her kl. 10, når man kan ringe.
tak..
knus

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

har du mon fået blære betændelse?

Anmeld

14. september 2009

oo

ja kender du det, syntes bare jeg ringer hele tiden. så tror hun er ved at være træt af mig, men ja ringer her kl. 10, når man kan ringe.
tak..
knus

læger får heldigvis løn efter hvor mange patienter de har, så du skal ikke undlade at ringe fordi du tror du irritere lægen!!

Anmeld

14. september 2009

Trolde_mor

Jeg tænker også lidt at det kan være blærebetændelse. Min veninde har netop været en tur på sygehuset og det viste sig at hun havde blærebetændelse - det var rent tilfældigt, da man jo i forvejen tisser meget, og hun har haft bækkenløsning og derfor smerter...

Men prøv at ringe til lægen og hører om du må komme med en urinprøve..

Anmeld

14. september 2009

Misjelle

Jeg tænker også blærebetændelse... ville skynde mig at få det tjekket så du kan komme i evt behandling

Anmeld

14. september 2009

H+S Skjolgborg.

Tænkte også blærebetændese sådan som du skriver det sådan have jeg det nogle gange med min datter + ca hver 2-3 mdr i 2006 og til marts 2009.
Bløde også + blod i urinen..
Men Blødte pyha ikke vildt meget men nok til man blev bange og tog forbi lægen....

Håber det kun er det hvis det er og du komme i behandlingen så.
Mvh Henriette 25+6

Anmeld

14. september 2009

Malou Vilma Nørgaard

tusind tak for jeres svar søde piger
jamen det lyder som om i er ret eninge.
har haft snakket med lægen, og går optil hende her om lidt, før havde hun ikke tid. men ja håber også bare det er det.
så jeg kan komme i behandling.
men hold da op, jeg blev bange, har jo kun hørt at der sker noget med barnet når man bløder. 
men nu må jeg se, hvad hun siger når jeg kommer der op  

Anmeld

14. september 2009

Ni-ko-li-ne

Mulle90 skriver:

tusind tak for jeres svar søde piger
jamen det lyder som om i er ret eninge.
har haft snakket med lægen, og går optil hende her om lidt, før havde hun ikke tid. men ja håber også bare det er det.
så jeg kan komme i behandling.
men hold da op, jeg blev bange, har jo kun hørt at der sker noget med barnet når man bløder. 
men nu må jeg se, hvad hun siger når jeg kommer der op  

ja... blod det får en gravid til at panikke.... husker det tydeligt selv.... man bliver helt dårlig og forstiler sig det værste

Når man er gravid så øges kroppens produktion af mange hormoner, bl.a. et hormon der afslapper den glatte muskulatur, urinrøret består bl.a. af glat muskulatur og derved får bakterier lettere ved at komme op i urin røret... man kan rende rundt med blærebetændelse længe inden man opdager det... det kan nærmest give en slags kramper i underlivet... og så kommer der blod sammen med urin fra urinrøret...
for at det "bare" er blære betændelse, det er for det meste nemt at behandle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.