Jeg anser ellers mig selv som et meget tålmodigt menneske. Men nu er min datter 6 mdr, og hun vil bare ikke sove.. Og jeg er tyndslidt, for at sige det mildt.. Jeg har prøvet ALT! Som 3. gangs mor, tænkte jeg egentlig at uanset hvilken slags baby der kom ud, så ville jeg have erfaring til at håndtere det.. Men UANSET hvad jeg stillet op med hende, så virker det bare ikke.. Hun sover egentlig okay om natten, vågner et par gange og spiser, og står så op ved 4 tiden, da der jo er lyst udenfor.. Og så kører det ellers hele dagen. Jeg kæmper for at få hende til at sove, når hun så er faldet i søvn, sover hun ti min og vågner så, og kan kun hjælpes videre i søvnen, hvis jeg tar hende op og så sover hun videre på mig.. Jeg har prøvet at svøbe hende, gå tur med barnevognen, give hende flaske i stedet for bryst, været til kiropraktor med hende, købt en slyngevugge til hende. Og det eneste der sikrer at hun sover mere end 10 min, er hvis hun sover på mig. Og det er bare ikke realistisk længere. Jeg har også 3 andre børn herhjemme, jeg kan ikke bare sidde på sofaen længere. Og min kæreste har så svært ved når hun skriger, at han nogle gange slet ikke har lyst til at komme hjem fordi det stresser ham sådan.. Så jeg er ret alene om det.. Og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op.. Hjælp mig med at se hvad jeg selv har overset, så hun kan få noget mere søvn..
Anmeld
Citér