Brullups band omkring vestjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
14 svar
3 synes godt om
17. juni 2015

vitapigen

Hej piger...

Vi skal holde bryllup næste år og er ved at kigge efter musik til denne aften...

Har kun været til 1 bryllup før så har ikke selv oplevet nogle band andet et suppe/steg/is band det IKKE skal være...

Vi bor i Vestjylland...

Kom meget gerne med jeres erfaringer og skriv også gerne pris

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

CaWi

vitapigen skriver:

Hej piger...

Vi skal holde bryllup næste år og er ved at kigge efter musik til denne aften...

Har kun været til 1 bryllup før så har ikke selv oplevet nogle band andet et suppe/steg/is band det IKKE skal være...

Vi bor i Vestjylland...

Kan varmt anbefale POPlic Service Har hørt dem flere gange, og de er FANTASTISKE! De kører i hele landet

Anmeld Citér

17. juni 2015

Bshizzle

CaWi skriver:

Kan varmt anbefale POPlic Service Har hørt dem flere gange, og de er FANTASTISKE! De kører i hele landet

Nu ved jeg ikke hvad suppe/steg/is band er.. 

Men kender en del bands.. Dog er de fleste nogle der spiller alm danske sange samt country musik. 

Kender ikke POPlic Service.... Men hold da op han synger da godt sangeren der!! 

https://m.youtube.com/watch?v=ajt_qgtFzsA 

Anmeld Citér

18. juni 2015

CaWi

Bshizzle skriver:

Men kender en del bands.. Dog er de fleste nogle der spiller alm danske sange samt country musik. 

De her er ikke til suppe, steg og is

De spiller alt fra Coldplay til danser med drenge. Et rigtig danse band, hvor alle kan være med

Anmeld Citér

18. juni 2015

vitapigen

CaWi skriver:

De lyder super godt... ved du hvad de koster?

Anmeld Citér

18. juni 2015

Malene76

vitapigen skriver:

Hej piger...

Vi bor i Vestjylland...

Vi blev gift i 2010 og havde Trio De Luxe til at spille. De var vildt fede og spillede meget bredt, dansegulvet var stuvende fuldt af unge og gamle hele aftenen. De kan varmt anbefales. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

18. juni 2015

vitapigen

Bshizzle skriver:

Hvem er bedste du har hørt og som kunne sætte en fest i gang?

Suppe-steg-is musik er for mig en der spiller på orgel/keyboard og synger lidt for falsk

Anmeld Citér

18. juni 2015

vitapigen

Malene76 skriver:

Vi blev gift i 2010 og havde Trio De Luxe til at spille. De var vildt fede og spillede meget bredt, dansegulvet var stuvende fuldt af unge og gamle hele aftenen. De kan varmt anbefales. 

Kh. Malene 

Har godt læst lidt om dem... ved du hvor meget de koster?

Anmeld Citér

18. juni 2015

Malene76

vitapigen skriver:

Har godt læst lidt om dem... ved du hvor meget de koster?

Vi havde dem til at spille fra kl. 18 til kl. 2, vi købte dem en ekstra time. Som jeg husker det, kostede de 12500, men er altså ikke helt sikker på prisen.  

Anmeld Citér

18. juni 2015

vitapigen

Malene76 skriver:

Vi havde dem til at spille fra kl. 18 til kl. 2, vi købte dem en ekstra time. Som jeg husker det, kostede de 12500, men er altså ikke helt sikker på prisen.  

okay lyder som en fair pris for så mange timer...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.