Mavekneb og grønlig afføring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
6 svar
1 synes godt om
17. juni 2015

maak

Er der nogle af jer der har oplevet mavekneb i forbindelse med grønlig afføring? og evt. ved hvad det kan skyldes eller om man kan gøre noget ved det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2015

Helle7

maak skriver:

Er der nogle af jer der har oplevet mavekneb i forbindelse med grønlig afføring? og evt. ved hvad det kan skyldes eller om man kan gøre noget ved det?

Som zoneterapeut har jeg ofte oplevet, at babyer har eller får grøn afføring. Det kan være, hvis baby får modermælkserstatning. Hvis baby er født for nylig, så kan det være rester af fostervand og det kan også handle om galde fra galdeblæren.

Anmeld Citér

17. juni 2015

maak

Helle7 skriver:

Som zoneterapeut har jeg ofte oplevet, at babyer har eller får grøn afføring. Det kan være, hvis baby får modermælkserstatning. Hvis baby er født for nylig, så kan det være rester af fostervand og det kan også handle om galde fra galdeblæren.

Okay! Også i forbindelse med ondt i maven?

Min søn er 5 uger og har haft to episoder med ondt i maven der er endt ud med en grøn ble ��

Anmeld Citér

17. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Et er helt normalt ihvertfald hvis du ammer 

Anmeld Citér

17. juni 2015

maak

Mor-til-Alfred skriver:

Et er helt normalt ihvertfald hvis du ammer 

Det gør jeg! Er det også normalt at de  får ondt i maven af det??

Anmeld Citér

17. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
maak skriver:

Det gør jeg! Er det også normalt at de  får ondt i maven af det??

Det er vidst noget med at det er pga luft i maven at de får grøn afføring. Spurgte selv min sp. Og luft i maven kan jo godt give lidt mavekneb. 

Anmeld Citér

24. juni 2015

Helle7

maak skriver:

Okay! Også i forbindelse med ondt i maven?

Min søn er 5 uger og har haft to episoder med ondt i maven der er endt ud med en grøn ble ��

Det er typisk i forbindelse med mavekneb, at jeg bliver tilkaldt.

Nogle babyer har glæde af at få nogle mælkesyrebakterier, eksempelvis Semper dråber, tidligere kaldet BioGaia. Nogle får Lactocare, kombineret d-dråber og mælkesyrebakterier.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.