Delebørn og fritidsinteresser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. september 2009

Honningblomst

Hvordan gør I andre der har større børn mht fritidsinteresser og hvem der betaler hvad?
Min mellemste søn han går til tre ting....hvilket jeg synes er meget, men sådan er det blevet. Men det er vanvittig dyrt. Hans far støtter op om det han går til og det er også noget Bertram finder meget glæde ved, så det er svært at skulle droppe noget af det...men 3500kr for et år bare for at gå til det og så kommer der tøj osv udover, penge til ture osv.
Betaler Jeres børns far halvdelen eller hvordan gør I?
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

xx

De ting min datter går til har vi selv betalt alt til herhjemme, men nu er hun heller ikke så stor at hun også skal alene på ture osv. Jeg har faktisk aldrig tænkt på at bede hendes far om at betale noget da jeg bedst kan lide bare at klare tingene selv...

Men jeg synes da sagtens du kan spørge hans far om han ikke vil give et bidrag......fx kunne han måske stå for tøj/udstyr eller turene...

-s

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

c skriver:

De ting min datter går til har vi selv betalt alt til herhjemme, men nu er hun heller ikke så stor at hun også skal alene på ture osv. Jeg har faktisk aldrig tænkt på at bede hendes far om at betale noget da jeg bedst kan lide bare at klare tingene selv...

Men jeg synes da sagtens du kan spørge hans far om han ikke vil give et bidrag......fx kunne han måske stå for tøj/udstyr eller turene...

-s

For mig handler det ikke om at klare noget selv....det er fælles barn jo og dermed også fælles ansvar for at barnet trives og har det godt. Hvis jeg selv skulle betale, så kunne han bare ikke gå til alt det han vil og kan lide og det skader jo ikke mig, men kun ham.
Men har lige talt med hans far og han ville tage en del af det, så det er super godt, håber han tager håndbold og musik, så tager jeg den dyre ridning...
Men tak for svar..
Knus..

Anmeld

14. september 2009

Lone Jakobsen

jeg synes det er rigtigt flot at hans far har gået med til at betale for noget af det.
her i huset har vi sagt at hver barn på vælge en ting de vil gå til, og det skal være her i byen.
dermed har vi mulighed for at sørge for dem uden at komme i klemme økonomisk, og vi sikre at der er ens regler for dem allesammen.
min mand søn (som lige er flyttet hjem til hans mor) betaler vi heller ikke sports udstyr for, da vi synes at det er hendes ansvar. og det acceptere hun.

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

jeg synes det er rigtigt flot at hans far har gået med til at betale for noget af det.
her i huset har vi sagt at hver barn på vælge en ting de vil gå til, og det skal være her i byen.
dermed har vi mulighed for at sørge for dem uden at komme i klemme økonomisk, og vi sikre at der er ens regler for dem allesammen.
min mand søn (som lige er flyttet hjem til hans mor) betaler vi heller ikke sports udstyr for, da vi synes at det er hendes ansvar. og det acceptere hun.

Synes nu ikke der er noget flot i at han er med til at betale....gjorde han ikke, så havde det også kun været en interesse pr. barn her, for andet ville ikke fungere økonomisk. Så hans far vil vidst bare gerne have hans søn går til det han ønsker.
Heldigvis i den her forbindelse, så gør de to andre ikke til noget..
Knus Eva...som synes ridning er dyrt...øvøv...

Anmeld

14. september 2009

xx

Eva skriver:

For mig handler det ikke om at klare noget selv....det er fælles barn jo og dermed også fælles ansvar for at barnet trives og har det godt. Hvis jeg selv skulle betale, så kunne han bare ikke gå til alt det han vil og kan lide og det skader jo ikke mig, men kun ham.
Men har lige talt med hans far og han ville tage en del af det, så det er super godt, håber han tager håndbold og musik, så tager jeg den dyre ridning...
Men tak for svar..
Knus..

Uha man skal vist passe på, hvad man skriver   Klare det selv = ikke gide blande en person ind i det, som alligevel ikke viser nogen interesse for barnet og kun ville lave vrøvl, hvis man endelig spurgte...

Anmeld

14. september 2009

Honningblomst

c skriver:

Uha man skal vist passe på, hvad man skriver   Klare det selv = ikke gide blande en person ind i det, som alligevel ikke viser nogen interesse for barnet og kun ville lave vrøvl, hvis man endelig spurgte...

Åh, okey...på den måde...så kan jeg sørme godt forstå dig..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.