Cykelanhænger til 2 børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2015

Småbørnsmor

Så har vi brug for jeres gode råd og erfaringer igen.

Vi skal bruge en cykelanhænger til 2 børn. Den skal bruges til og fra institution hver dag. Ca. 4 km. i alt. Samt til ture i weekenden osv.  Vores krav til den er:

- Komforten for børnene skal være god - også med cykelhjelme på.

- Der skal være et lille rum til deres tasker.

- Den skal kunne sidde på både en alm. cykel og en racercykel.

- Den skal have en god højde. Vi har ret lange børn.

- Den skal selvfølgelig være god at køre med.

Vi har kigget (på nettet) på Winther Dolphin, Chariot Cougar 2, Croozer Kid 2 og en Burley. Men vi kender ingen med erfaringer med disse 4. 

Prisen spiller ingen rolle.

:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

Kay

Vi er glade for vores fra winther og jeg var positivt overrasket over at den slet ikke var tung at køre med... kunne næsten ikke mærke jeg havde den bag på, jeg henter og aflevere hver dag Elna i den og har Viva med vi har købt en baby indsats og sat i til Viva 

der er et lille "bagage rum" bag sæderne og jeg syntes der er fin plads i den det fungere rigtig godt for os 

Anmeld Citér

16. juni 2015

De3Guldklumper

2012_2014 skriver:

Vi skal bruge en cykelanhænger til 2 børn. Den skal bruges til og fra institution hver dag. Ca. 4 km. i alt. Samt til ture i weekenden osv.  Vores krav til den er:

Vi har kigget (på nettet) på Winther Dolphin, Chariot Cougar 2, Croozer Kid 2 og en Burley. Men vi kender ingen med erfaringer med disse 4. 

Vi har haft Winther Dolphin XL (altså den høje model) vi har været yderst tilfredse. 

Synes især det med den faste bund er værd at nævne. Det gør den mere stabil at træde ind i for børnene samt det er nemt at rengøre (hvis man vil det) efter møgbeskidte støvler  

den har et lækkert "bagagerum" hvor der faktisk kan være en del. Vi har haft to skiftetøjs tasker plus det løse med på een gang. 

3 punkts selen som gør at barnet er spændt ordentlig fast

alt i alt en super god Cykelanhænger. Vores blev brugt i alt slags vejr og det har været en fornøjelse at køre med den. 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Bissen

2012_2014 skriver:

Hvor bor du henne? 

Jeg har nemlig en charoit corsaire XL til salg - hvis i vil købe brugt selvfølgelig 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Bissen

2012_2014 skriver:

Hvor bor du henne? 

Jeg har nemlig en charoit corsaire XL til salg - hvis i vil købe brugt selvfølgelig 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Benjamins'mor

Vi har en Winther til 2 børn (købt brugt, men de havde brugt den 2 gange). 

Vi er rigtigt glade for den.

Anmeld Citér

17. juni 2015

Bak

Kay skriver:

Vi er glade for vores fra winther og jeg var positivt overrasket over at den slet ikke var tung at køre med... kunne næsten ikke mærke jeg havde den bag på, jeg henter og aflevere hver dag Elna i den og har Viva med vi har købt en baby indsats og sat i til Viva 

der er et lille "bagage rum" bag sæderne og jeg syntes der er fin plads i den det fungere rigtig godt for os 

Kan Viva have cykelhjelm på i baby-indsatsen? 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Kay

Bak skriver:

Kan Viva have cykelhjelm på i baby-indsatsen? 

tja hun kan godt nu, ikke da hun var helt lille, men hun er jo ret lille selvom hun snart er 8 måneder så selv den mindste cykelhjelm er for stor til egentlig kunne virke 

Anmeld Citér

17. juni 2015

Småbørnsmor

Tusind tak for alle jeres svar.

Jeg synes at fornemme at Winther Dolphin er en rigtig god vogn. Nu har jeg googlet lidt mere på den og folk er meget tilfredse. Så den vil vi kigge nærmere på..

Men jeg skal lige høre jer der har den: Sidder børnene fint med cykelhjelme på? Og kan der sådan helt lavpraktisk være to små Fjällräven tasker i rummet bagi?

Anmeld Citér

17. juni 2015

Småbørnsmor

Mettebids skriver:

Hvor bor du henne? 

Hej Mettebids.

Tak for dit svar. Vi er umiddelbart mest til at købe en ny. Men tak for tilbuddet.. :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.