Burde jeg være meget bekymret?(mad og afføring)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej

sagen er den min datter har fået mad to gange, første gang var der afføring i bleen dagen efter, men anden gang der fik hun æblemos der har ikke været noget hun fik det fredag aften, og bliver ammet

hun skal til at have mad hver dag fra ca torsdag eller fredag hvor hun bliver seks måneder, men hun bliver selvfølgelig ammet ved siden af, men nu jeg blevet bekymret om hun ikke burde have haft afføring dagen efter sin mos? Eller skal jeg vente og se til torsdag hvor det så er en uge siden sidst som også er længst tid hun ikke har afføring, hun er som hun plejer så der er intet der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

FrkGranger

Anonym skriver:

Hej

sagen er den min datter har fået mad to gange, første gang var der afføring i bleen dagen efter, men anden gang der fik hun æblemos der har ikke været noget hun fik det fredag aften, og bliver ammet

hun skal til at have mad hver dag fra ca torsdag eller fredag hvor hun bliver seks måneder, men hun bliver selvfølgelig ammet ved siden af, men nu jeg blevet bekymret om hun ikke burde have haft afføring dagen efter sin mos? Eller skal jeg vente og se til torsdag hvor det så er en uge siden sidst som også er længst tid hun ikke har afføring, hun er som hun plejer så der er intet der

Så længe hun hovedsageligt for modermælk, må der gå op til 4 uger mellem afføring, hvis ikke hun er generet af ondt i maven, sagde min sp

Anmeld Citér

16. juni 2015

MorTil3+

FrkGranger skriver:

Så længe hun hovedsageligt for modermælk, må der gå op til 4 uger mellem afføring, hvis ikke hun er generet af ondt i maven, sagde min sp

Sjovt som de sp'er har forskellige meninger. Min sp siger der må gå op til 9 dage. Og børnelægen inde på sygehuset siger op til 14 dage. Så længe modermælk udgør over halvdelen af maden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.