Hjælp ung iværksætter ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.315 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2015

MichalaS

Kære damer

Jeg ejer webshoppen  www.michalasloth.dk, hvor jeg sælger clutches og lækre læder tasker samt covers til både computer og iPad. Det er selvfølgelig mig selv, der har designet alle items 

Da i er del af shoppens målgruppe, kunne jeg rigtig godt tænkte mig lidt feedback på hjemmesiden. 
Hvad synes i? 
Hvad er jeres umiddelbare tanker? 
Forslag til forbedringer? 

Det ville være rigtig dejligt, at vide hvad andre tænker, så jeg ikke bliver blind på mit eget arbejde. 

Tag gerne et kig på siden.
Facebook siden kan findes lige her:  www.facebook.com/bloggenmichalasloth

Tusinde tak! 

Michala 
www.michalasloth.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

16. juni 2015

Nicolinesommer

MichalaS skriver:

Kære damer

Jeg ejer webshoppen  www.michalasloth.dk, hvor jeg sælger clutches og lækre læder tasker samt covers til både computer og iPad. Det er selvfølgelig mig selv, der har designet alle items 

Da i er del af shoppens målgruppe, kunne jeg rigtig godt tænkte mig lidt feedback på hjemmesiden. 
Hvad synes i? 
Hvad er jeres umiddelbare tanker? 
Forslag til forbedringer? 

Det ville være rigtig dejligt, at vide hvad andre tænker, så jeg ikke bliver blind på mit eget arbejde. 

Tag gerne et kig på siden.
Facebook siden kan findes lige her:  www.facebook.com/bloggenmichalasloth

Tusinde tak! 

Michala 
www.michalasloth.dk

Jeg synes det er en rigtig fin webshop du har. Virkelig flotte ting, hjemmesiden har et super stilrent og enkelt design. Sejt gået

Det eneste jeg umiddelbart tænker er at der er for få måder at betale på. F.eks. hvis man ikke lige har PayPal og måske er alle ikke lige handy på nettet. Så derfor ville det være godt, hvis man blot kunne betale med sit dankort tænker jeg.

Ellers super flot og skal da helt sikkert have en af de fine clutches en dag

Anmeld

16. juni 2015

MichalaS

Nicolinesommer skriver:

Jeg synes det er en rigtig fin webshop du har. Virkelig flotte ting, hjemmesiden har et super stilrent og enkelt design. Sejt gået

Det eneste jeg umiddelbart tænker er at der er for få måder at betale på. F.eks. hvis man ikke lige har PayPal og måske er alle ikke lige handy på nettet. Så derfor ville det være godt, hvis man blot kunne betale med sit dankort tænker jeg.

Ellers super flot og skal da helt sikkert have en af de fine clutches en dag

Tusinde tak! Det er jeg rigtig glad for at høre, da det også var formålet med hjemmesidens design. 

Ja, er faktisk helt enig med dig i betalingsløsningen. Jeg er faktisk i gang med at få godkendt en betalingsaftale (så man kan betale direkte med dankort), men er det åbenbart en længere proces  Men det kommer  Dejligt at høre, det er en god ide. 

Ih hvor godt  Du skal være velkommen til at følge med på Facebook i mellemtiden  

Tak for god feedback! 

Hilsen 
Michala

Anmeld

16. juni 2015

Nicolinesommer

MichalaS skriver:

Tusinde tak! Det er jeg rigtig glad for at høre, da det også var formålet med hjemmesidens design. 

Ja, er faktisk helt enig med dig i betalingsløsningen. Jeg er faktisk i gang med at få godkendt en betalingsaftale (så man kan betale direkte med dankort), men er det åbenbart en længere proces  Men det kommer  Dejligt at høre, det er en god ide. 

Ih hvor godt  Du skal være velkommen til at følge med på Facebook i mellemtiden  

Tak for god feedback! 

Hilsen 
Michala

Jamen så er det da bare perfekt! Bliv ved med det du gør, så skal det nok gå dig godt

Jeg finder dig helt klart på FB og følger dig. 

Det var helt sikkert så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.