Cake smash - inspiration!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, min datter skal have et cake smash fotoshoot her i næste uge, og i den forbindelse skal jeg selvfølgelig have lavet en kage. 

Men jeg er totalt tom for idéer! Det skal jo gerne være en pæn kage gerne med lidt farver, men den skal være rimelig nem at lave og ikke koste en bondegård i special ingredienser.

Kom frisk! Gerne med billeder og opskrifter! AL slags inspiration er velkommen!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2015

serinasmor

MummiT skriver:

Ja, min datter skal have et cake smash fotoshoot her i næste uge, og i den forbindelse skal jeg selvfølgelig have lavet en kage. 

Men jeg er totalt tom for idéer! Det skal jo gerne være en pæn kage gerne med lidt farver, men den skal være rimelig nem at lave og ikke koste en bondegård i special ingredienser.

Kom frisk! Gerne med billeder og opskrifter! AL slags inspiration er velkommen!

Min første tanke : Hvad er et cake smash fotoshoot  

Men googlede det - og kan se det involverer et barn på ca 1 år og en kage  

Som jeg ser det - er det visuelt pænest hvis farverne er afstemt ... Derfor hvilken type baggrund har du til rådighed og hvilket tøj skal hun have på ? 

Det vil være flot med få enkle detaljer på en kage i den farveskala der ellers er på billedet ud over hud  

Gav det nogle ideer 

Anmeld Citér

16. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jamen baggrund kan være sort, hvid eller grå. Eller den klassiske fotograf-billede-baggrund

Jeg har lidt overvejet at lave en kage dækket af lilla rosetter. Men ved ikke om det er bedst at lave med flødeskum eller smørcreme.

Tænker det lilla kan laves af rød og blå frugtfarve.

Hun skal have en hvid blondekjole på fra h&m

Men jeg kunne også godt finde på at lave en grøn kage og så give hende et grønt hårbånd på også..

Anmeld Citér

16. juni 2015

fo82

MummiT skriver:

Jamen baggrund kan være sort, hvid eller grå. Eller den klassiske fotograf-billede-baggrund

Jeg har lidt overvejet at lave en kage dækket af lilla rosetter. Men ved ikke om det er bedst at lave med flødeskum eller smørcreme.

Tænker det lilla kan laves af rød og blå frugtfarve.

Hun skal have en hvid blondekjole på fra h&m

Men jeg kunne også godt finde på at lave en grøn kage og så give hende et grønt hårbånd på også..

Hvad med at lave en red velvet? 

Anmeld Citér

16. juni 2015

WantingBaby2012

Min søn fik taget cake smash billeder i søndags, og jeg havde lavet en kage kun bestående af flødeskum (og glasur på toppen), som jeg havde farvet med blå frugtfarve. 

Du får lige et billede - og nej, der var ikke meget cake smash over det  - han ville dårligt røre ved kagen haha...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.