Her står vi med samme problem, Leander (6 mdr) når jo at vokse ud af tøjet mellem 2 tøjvaske nærmest :p
Jeg har skabt plads (oprydning, udsmidning og aflevering af ting til de hjemløse) til en af de store (alm str) bedrollers under vores dobbeltseng, og stopper så alt babyklunset deri - må dog sande at der ikke er plads til års forbrug deri, men indtil videre går det fint :D
Når den er fyldt ved jeg ikke helt hvad jeg gør.
Mht opbevaring i kuffeter - det tror jeg da ikke der er spor i vejen for. Det eneste man skal være opmærksom på vedr. opbevaring af tøj (eller... alt muligt andet) er vel nærmst fugt, utøj og direkte sollys?
Mht de der vakuum poser, så har jeg ikke selv prøvet dem - blot overvejet det, til vores ekstra dyne og puder som pt fylder en hules masse. Jeg har set at man nogen gange kan købe dem i Kvickly og superbrugsen. Jeg har også set dem hos en isenkræmmer, men her kostede de 100 kr for én - og mener altså at man i kvickly fik et sæt med 2 eller 3 (lille/stor) for samme pris.
Tror det var et produkt TVshop fik hypet op, og dem der bliver solgt rundt omkring er vel så efterligninger - men hvis de virker er det jo fint :D
Kunne egentlig forestille mig at JYSK kunne finde på at have dem - men... er bare et gæt.
(ps. vil da gerne høre hvis der er nogen der har erfaring med de her poser - virker de, eller er det snyd og bedrag :p)
Anmeld