av av av har bare så ondt, nogen der kender til det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. september 2009

christina2412

godmorgen/hejsa.

Jeg vil høre om andre har det sådan også, eller har prøvet det.
jeg er 31+4 henne, jeg er blevet sygemeldt pgs bækkenløsning og karpaltunnelsyndrom i uge 24.
mine dage har været meget svingende nogen bedre end andre.

har haft rigtig mange plukveer siden uge 29.

men igår morgers da jeg stod op, havde jeg bare så ondt nede i sidderne og skambenet, jeg måtte holde ved ting når jeg skulle op og stå og kunne næsten ikke gå, sad faktisk i en stol hele dagen/aften.

jeg har været vågen så mange gange i nat, fordi jeg har så ondt, skal jeg hoste må jeg ud på gulvet for det gør bare så ondt i siden når jeg hoster.

idag er det mest højre siden der gør ondt, men knækker helt sammen når jeg skal gå fordi det bare gør så ondt, og endnu værre når der så kommer en plukvee

er det hele bare normalt eller hva??

christina 31+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

mariamiss6

christina2412 skriver:

godmorgen/hejsa.

Jeg vil høre om andre har det sådan også, eller har prøvet det.
jeg er 31+4 henne, jeg er blevet sygemeldt pgs bækkenløsning og karpaltunnelsyndrom i uge 24.
mine dage har været meget svingende nogen bedre end andre.

har haft rigtig mange plukveer siden uge 29.

men igår morgers da jeg stod op, havde jeg bare så ondt nede i sidderne og skambenet, jeg måtte holde ved ting når jeg skulle op og stå og kunne næsten ikke gå, sad faktisk i en stol hele dagen/aften.

jeg har været vågen så mange gange i nat, fordi jeg har så ondt, skal jeg hoste må jeg ud på gulvet for det gør bare så ondt i siden når jeg hoster.

idag er det mest højre siden der gør ondt, men knækker helt sammen når jeg skal gå fordi det bare gør så ondt, og endnu værre når der så kommer en plukvee

er det hele bare normalt eller hva??

christina 31+4

altså jeg ved ikke noget om det der karpaltunnelsyndrom, så jeg ved jo ikke om det kan have med det at gøre....

men jeg synes det lyder som om din bækkenløsning er akut forværret, deraf smerterne ved skambenet, men altså hvor i siden er det du har ondt....? for hvis det er helt oppe ved maven, så kan det jo være din blindtarm... men dte e rjo kun hvis det er sådan oppe til højre på din mave...

Hvis du føler det er knogleled der gør ondt, så tror jeg altså det er dit bækken. der kan måske være sket et skred, eller du har måske udvidet dig lidt, meget pludseligt..... det er rent gætværk... jeg har ikke prøvet det så ville nok få det undersøgt hvis det fortsætter....

Anmeld

14. september 2009

christina2412

har været ved lægen. og det er pga mit bækkenløsning, jeg har det så skidt, så skal slappe max af  det bliver lange 8 uger nu +/-.

karpaltunnelsyndrom er når ens finger hæver op og sover 24 timer i døgnet.

tak for dit svar

christina 31+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.