Gravid = slap fisse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blev du slapper under gravidlitet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.423 visninger
6 svar
1 synes godt om
15. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Jeg har et spørgsmål.

Jeg synes mit underliv er blevet slapt?jeg bemærker det under sex,  onani og min mand har enda lavet en lille hentydning.

jeg undre mig over hvad det er kommet af? 

Nogle som blev slappe under deres graviditet? 

Er i uge 33. Og problemet er kommet indenfor den sidste måned.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej alle, 

Jeg har et spørgsmål.

Jeg synes mit underliv er blevet slapt?jeg bemærker det under sex,  onani og min mand har enda lavet en lille hentydning.

jeg undre mig over hvad det er kommet af? 

Nogle som blev slappe under deres graviditet? 

Er i uge 33. Og problemet er kommet indenfor den sidste måned.

Igang med nogle knibeøvelser.

Jeg blev også lidt slappere under min graviditet og jeg kan lige love dig for at det ikke er bedre efter fødslen. Men knibeøvelser hjælper, og gør at du kan træne dig rimelig stram igen inden fødslen. Hvilket 1; giver en nemmere fødsel og mindre risiko for at briste og 2; gør det nemmere at træne dig op igen efter fødslen. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Sirius1981

Jeg er 34+6 og snævret fuldstændig sammen, så det er det modsatte her. Sex er en umulighed, selv hvis vi havde lysten til det.

Anmeld Citér

15. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Det er kommet af, at du har et barn, der presser ned mod dit underliv.. Knibeøvelser hjælper (og er nærmest et must uanset!).

Anmeld Citér

15. juni 2015

Panther

Sirius1981 skriver:

Jeg er 34+6 og snævret fuldstændig sammen, så det er det modsatte her. Sex er en umulighed, selv hvis vi havde lysten til det.

Jeg havde samme problem - nærmest fra starten af. Men det var ikke fordi jeg var blevet mere snæver, men fordi mine slimhinder var så hævede. Af samme årsag gik jeg og snøftede uden at være decideret forkølet i hele det 2. og 3. trimester. Måske er det det samme for dig? Glidecreme hjalp her.

Anmeld Citér

15. juni 2015

Sirius1981

PUHK skriver:

Jeg havde samme problem - nærmest fra starten af. Men det var ikke fordi jeg var blevet mere snæver, men fordi mine slimhinder var så hævede. Af samme årsag gik jeg og snøftede uden at være decideret forkølet i hele det 2. og 3. trimester. Måske er det det samme for dig? Glidecreme hjalp her.

Jeg har også hævede næseslimhinder, konstant stoppet næse i 8 mdr  Og ja, glidecreme kunne nok hjælpe. Vi har bare ikke lysten 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Panther

Sirius1981 skriver:

Jeg har også hævede næseslimhinder, konstant stoppet næse i 8 mdr  Og ja, glidecreme kunne nok hjælpe. Vi har bare ikke lysten 

Ah, ok - det skete også her til sidst ;-) Vi endte dog med at gøre det et par gange alligevel, fordi vi vidste, vi ikke kunne gøre det i lang tid, når barnet blev født.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.