Scanningsklinikken i Kbh. - erfaring og billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.226 visninger
7 svar
3 synes godt om
15. juni 2015

Septemberbaby2

Er der nogen der har lyst til at dele deres oplevelse og evt et billede fra en 3D scanning hos Scanningsklinikken i København?

Vi har været til scanning der før for mange år siden, og det var lidt en blandet oplevelse. 

I denne graviditet var vi til 3D (køns)scanning hos Jordemoderhuset, og det var en rigtig god oplevelse - jeg havde egentlig også bestilt tid dertil igen, men kan nu få det billigere hos Scanningsklinikken - det vil jo være super fint. 

Hvis i ligger inde med erfaringer derfra vil jeg værdsætte dem meget. Og evt billeder - blev de som forventet/gode? :-) 

jeg vil være 27+1 når scanningen foretages. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

2721

Jeg ved ikke om du har jordmoderhuset på fb men de køre med et tilbud pt med 30% på alle scanninger i hverdagen ind til kl 16 grundet de er flyttet til nye lokaler. Du skal bare skrive facebook i bemærkninger når du bestiller��

Anmeld Citér

16. juni 2015

Septemberbaby2

2721 skriver:

Jeg ved ikke om du har jordmoderhuset på fb men de køre med et tilbud pt med 30% på alle scanninger i hverdagen ind til kl 16 grundet de er flyttet til nye lokaler. Du skal bare skrive facebook i bemærkninger når du bestiller��

Tak for tippet! Jeg har bestilt tid derhenne allerede, så måske jeg skulle ringe derhen og høre om jeg stadig kan få den rabat. 

Vi følte os rigtig godt tilpas derhenne. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

A. Nonymsen

2721 skriver:

Hvad hedder de på facebook? Kan kun finde sådan noget yoga halløj  

Anmeld Citér

16. juni 2015

Os&lilledig

Vi var der inde hos scannings klinikken dog til Kønsscannig. Vi sad og ventede og ventede og ventede. Vi vidste faktisk slet ikke om der var en medarbejder på klinikken.. Da vi kom ind, scannede hun bare. Hun viste os slet ikke hjertet, selvom det var det jeg havde mest brug for at se. Hun scannede hurtigt for kønnet og brugte ellers 20 minutter på at måle hoved og mave.. Til sidst sagde hun "det er en dreng". Slut.. Vi fik dårlige billeder med hjem og det var ikke en oplevelse.. Vi "så" ham ikke. Kun brud stykker af mave og hoved.. Hos lille Kbh har de været meget mere "se hænderne", se det lille hjerte, og Hej baby, der ligger du så fint.." De snakkede mere, viste mere og gjorde det til en oplevelse

Anmeld Citér

16. juni 2015

Liviana

Vi var derinde i går til kønsscanning og havde en hel anden oplevelse. Vi kom ind næsten med det samme, og hende der scannede mig var så sød. Hun spurgte interesseret til os (f.eks. om vi allerede havde børn etc.), og hun guidede os gennem scanningen, og viste os f.eks. ting og fortalte f.eks. at moderkagen havde en god størrelse og hun udpegede babyens forskellige "dele" (hjerte, blære, mave etc.). Hun var rigtig sød og sagde tillykke flere gange. Det var generelt en rigtig god oplevelse, som bestemt var pengene værd. 

Anmeld Citér

16. juni 2015

Tutter92

Vi har også kun haft gode erfaringer hos Scanningsklinikken i kbh.

Vi har været derinde 3 gange.

1 kønsscanning og 2 3D scanninger. Ved den 1. 3D scanning lå vores søn med hænderne foran ansigtet hele tiden, så vi fik en ny tid ( gratis ) og der lå han heldigvis helt perfekt. De har alle været søde og meget grundige synes jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. juni 2015

2721

A. Nonymsen skriver:

Hvad hedder de på facebook? Kan kun finde sådan noget yoga halløj  

Det fordi jeg har skrevet forkert

jordemoderhuset de har et turkis logo

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.