Sankt hans kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.026 visninger
11 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2015

Jn81

Jeg skal lave en kage til Sankt hans.... Nogle forslag til hvordan jeg skal lave den? Fyldet har jeg styr på.... Det bliver enten den klassiske med "rutebiler" eller også bliver det en gentagelse af fyldet jeg lavede i vores bryllups kage.... "Chokolade mousse og blodappelsins mousse" ( ja, tænker at du tænker "blodappelsin????" Jeg tænkte det samme til kagesmagning, men muuuuums det er en god kombi af det sure og det søde) 

så ja.... Nogle forslag, gerne billeder , til hvordan jeg kan lave den..... Har et helt skab med kage lavnings ting, så har masser af remedier, men ikke rigtig nogle ideer....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2015

serinasmor

FruNielsen81 skriver:

Jeg skal lave en kage til Sankt hans.... Nogle forslag til hvordan jeg skal lave den? Fyldet har jeg styr på.... Det bliver enten den klassiske med "rutebiler" eller også bliver det en gentagelse af fyldet jeg lavede i vores bryllups kage.... "Chokolade mousse og blodappelsins mousse" ( ja, tænker at du tænker "blodappelsin????" Jeg tænkte det samme til kagesmagning, men muuuuums det er en god kombi af det sure og det søde) 

så ja.... Nogle forslag, gerne billeder , til hvordan jeg kan lave den..... Har et helt skab med kage lavnings ting, så har masser af remedier, men ikke rigtig nogle ideer....

Du kan jo enten gå i retningen heks, bål eller dansk sommer  

Vælg den der tiltaler dig mest og brainstorm + google  

Personligt er et sankthans bål for mig en meget stor rodet bunke pinde og kviste  - med eller uden ild i .... Jeg ville lave fondant flammer (eller rødorange sukkerflammer - men det ved jeg ikke hvordan man gør ) og pinde af ckokolade (købt eller lavet)- stablet op om skål kage eller pyramide kage ... Ved ikke om det er realistisk  

Anmeld Citér

15. juni 2015

Hectar

Jeg lavede en for en del år siden, der bestod af nøddebunde, hindbærmousse med hvid chokolade og mokkamousse. Det var altså guf og ikke helt så traditionelt.

Edit: Gud, jeg så lige det er fem år siden. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juni 2015

Jn81

Så kom den til at se således ud....

Anmeld Citér

23. juni 2015

Jn81

Så kom den til at se således ud...

Anmeld Citér

23. juni 2015

Jn81

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anpau

FruNielsen81 skriver:

Så kom den til at se således ud....

Der er desværre ikke noget billede?

Anmeld Citér

23. juni 2015

Spirrevip

FruNielsen81 skriver:

Den er super flot! Gid jeg var lige så kreativ 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Pikku Myy

FruNielsen81 skriver:

Jeg tænker at blodappelsin lyder heeelt vildt lækkert - vil du dele en opskrift?

Anmeld Citér

23. juni 2015

Jn81

Anpau skriver:

Der er desværre ikke noget billede?

Jo lige lidt længere oppe... Den smed det bare op uden billede et par gange og ved ikk lige hvorn man sletter det.., ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.