Halløj halløj. Jeg blev gjort opmærksom på, at der var nogen, der spurgte efter mig herinde, og jeg fik pludselig også en ordentlig røvfuld nye følgere på Instagram, så tænkte jeg hellere måtte vende tilbage og opdatere lidt. Jeg vil dog gerne holde mig lidt anonymiseret, også er hensyn til fremtidig karriere, så hvis vi lige kan sætte lidt bremse på de personfølsomme oplysninger, ville jeg værdsætte det. Også at den anden debat i skrev ikke trækkes op igen, for der blev skrevet nogle personlige ting i, hvilket måske ikke var det mest optimale, men fred nu være med det.
Så i må selv regne ud, hvem jeg er, hvis ikke i kan, så tough shit
Tidligere gammel bruger, mor til 2 små unger på 2 år og 3,5 år (J og R), studerer på uni - sådan noget psykisk noget
- og blev enlig mor her i foråret. Tak for jeres tanker.
Bare sådan en kort update, så går det godt her. Kort efter bruddet med min x, mødte jeg mandEN. Jeg har nemlig fået en ny kæreste. Det er det første sunde forhold jeg nogensinde har været i - her er, for første gang, nærvær, omsorg, empati, gensidig hjælp og respekt. Føler virkelig jeg har vundet i mandelotto, og er en meget lykkelig og glad kvinde
Vi har kendt hinanden i knap 3 måneder nu.
Ungerne trives meget bedre med at være delebørn, synes jeg. Og det er også forståeligt - uanset hvor meget man forsøger at skjule det, kan de jo godt mærke, når der ikke er kærlighed mellem far og mor, og når der konstant er en dårlig stemning. Så jeg har det ikke skidt med, at de er delebørn. Fordi det er meget bedre end alternativet. Vi deler dem 9/5 (9 til mig).
Min nye kæreste har en søn på 6 år, så jeg skal også i gang med sådan noget bonusmor halløj
Jeg har mødt ham, han er en virkelig dejlig dreng. Min kæreste har også mødt mine unger, og de har en fantastisk kemi.
Og så har jeg tabt 16 kilo de sidste 4 mdr 
Så det var lige sådan en update fra mig. Så vil jeg prøve at være med igen her på siden, men i mere anonym udgave. Tak fordi i tænkte på mig, det varmer