Savner en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2015

Babybrain

Nu har jeg været på barsel noget tid, og jeg føler mere og mere at jeg mangler en god veninde.

De veninder jeg har haft og har er et helt andet sted i deres liv. Jeg er meget sammen med min kæreste, men jeg føler mig alligevel lidt ensom og det føles lidt som en falliterklæring ikke at have nogle veninder i min hverdag, som jeg kan snakke med og hygge med børn og lignende.

Jeg bor på Amager, jeg er 21 og har en søn på 6 måneder.

Tror ikke at jeg kan være den eneste der har det sådan og jeg håber nogen får lyst til at skrive.

Mvh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

Diosa85

Babybrain skriver:

Nu har jeg været på barsel noget tid, og jeg føler mere og mere at jeg mangler en god veninde.

De veninder jeg har haft og har er et helt andet sted i deres liv. Jeg er meget sammen med min kæreste, men jeg føler mig alligevel lidt ensom og det føles lidt som en falliterklæring ikke at have nogle veninder i min hverdag, som jeg kan snakke med og hygge med børn og lignende.

Tror ikke at jeg kan være den eneste der har det sådan og jeg håber nogen får lyst til at skrive.

Mvh 

Kan godt sætte mig lidt i dit sted. Selvom mine veninder har børn så bor de bare enten meget langt væk eller er travlt optaget af deres egne familier. 

Godt nok er jeg 30 år og har først termin om 7 uger. Men du skal bare vide du ikke er alene :-)

Anmeld Citér

14. juni 2015

SMC

Babybrain skriver:

Mvh 

Prøv siden venindeliv.dk

Anmeld Citér

14. juni 2015

MorTilEn2013Dreng

Babybrain skriver:

Mvh 

Du er velkommen til at skrive til mig, bliver 23 i næste måned og en søn på 2 til september vi bor i skovlunde  

Anmeld Citér

14. juni 2015

Hønsemor

Jeg bor godt nok et stykke vej væk (Nordsjælland)

Men jeg er 23 år, mor til to drenge den ene fylder 5 til oktober og den anden blev 2 år i januar 

Anmeld Citér

14. juni 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Kender det alt for godt er 31 år, bor i Hvidovre med en søn på 4 måneder .. Føler mig tit alene

Anmeld Citér

14. juni 2015

Lukas&Liam<3

Jeg er 23, har 2 drenge på 1 og 2

vi bor i Brøndby, skriv hvis du har lyst 

Anmeld Citér

14. juni 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Du er velkommen til at skrive til mig 

jeg er 23 og bor også på Amager, sammen med min kæreste og datter på 8 mdr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.