A.y.y.y skriver:

Hej allesammen.. Vil lige høre hvordan i evt er begyndt på grød mis frugt osv.. Og har i selv lavet det? Eller har i os givet de der grød fra semper osv? Kunne jeres barn lide det ene eller det andet.
Jeg begyndte så småt der min søn var 4,5-5 måneder der startede vi med majsmel , hirdeflager osv det kunne han ikke lide så gik jeg bare over til semper pakkerne .. Så han får grød fra dem men så laver jeg så mos osv der hjemme .
Min Sundhedsplejske sagde ejj du skal da gi ham det du laver ikke de færdig pakker osv.. Tænkte bare ja ja du snakker bare synes nogen gange de bare snakker..
Der sker jo ikke noget ved det? At de kun får semper pakker grød tænker jeg..
Meb vil da lige høre er der nogen derude som kun har givet dem og ikke mos eller hjemmelavet grød..
Min sundhedsplejerske sagde intet til at vi gav mad fra semper.
Min datter fik nærmest kun mad fra Semper de første par måneder. Vi startede da hun var 5,5 måneder, og det kørte vi med indtil hun var omkring 7 måneder. Hvorfor? Fordi det var nemt, hun kunne lide det og jeg var for doven til at lave det selv.
Ej, jeg lavede faktisk æblemos selv, lavede bare en stor portion ad gangen og frøs det ned
Hun var vild med det, og det var den eneste grund til at jeg gad lave det.
Når jeg forsøgte at lave andet frugt/grøntsags mos til hende, nægtede hun for det meste.
Idag er hun 11,5 månede, og hun spiser nærmest alt 
Anmeld
Citér