Anbefal mig en sutteflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
5 svar
3 synes godt om
14. juni 2015

LBK

jeg venter barn nummer tre og synes bestemt ikke at vi igen kan genbruge de flasker som mine to piger har brugt. De fås ikke mere og jeg skal derfor investerer i noget helt nyt.

hvad kan i anbefale (og man skal kunne få flaskesterilisator til) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther
LBK skriver:

jeg venter barn nummer tre og synes bestemt ikke at vi igen kan genbruge de flasker som mine to piger har brugt. De fås ikke mere og jeg skal derfor investerer i noget helt nyt.

hvad kan i anbefale (og man skal kunne få flaskesterilisator til) 

MAM Anti-Colic. De er selvsteriliserende i mikroovnen. Vi har dog sterilisator fra Avent. Vi har også Avent-flasker, og de har også fungeret upåklageligt, men jeg tænker, at MAM vil være en fordel, da du så ikke behøver at købe (og opbevare!) en stor sterilisator.

Anmeld Citér

14. juni 2015

LBK

PUHK skriver:

MAM Anti-Colic. De er selvsteriliserende i mikroovnen. Vi har dog sterilisator fra Avent. Vi har også Avent-flasker, og de har også fungeret upåklageligt, men jeg tænker, at MAM vil være en fordel, da du så ikke behøver at købe (og opbevare!) en stor sterilisator.

Tak

Anmeld Citér

14. juni 2015

migxher

Vi bruger mam flasker, de almindelige uden antikolik(det blev for irriterende med alle de dele), og så har vi en sterelisator fra avent til microovnen. Vi har brugt avent flasker, men han slugte for meget luft, så vi skiftet til mam (:

Anmeld Citér

14. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er (og har været) rigtig glad for mam anti-colic til min pige. Som skrevet kan de steraliseres på 5 minutter i mirkoovnen.

Vi prøvede med avent men det fungerede bare ikke. Har aldrig haft nogt problem med mam. 

Nu ved jeg ikke hvornår du skal bruge dem, og om du har noget mod at købe brugt, men jeg har en helt masse (i pige farver) som jeg skal af med om ikke så længe, hvis det kunne have interesse.

Anmeld Citér

14. juni 2015

LBK

MummiT skriver:

Jeg er (og har været) rigtig glad for mam anti-colic til min pige. Som skrevet kan de steraliseres på 5 minutter i mirkoovnen.

Vi prøvede med avent men det fungerede bare ikke. Har aldrig haft nogt problem med mam. 

Nu ved jeg ikke hvornår du skal bruge dem, og om du har noget mod at købe brugt, men jeg har en helt masse (i pige farver) som jeg skal af med om ikke så længe, hvis det kunne have interesse.

Jeg ved ikke hvad jeg venter men det skal jeg huske 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.