Huer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
2721 skriver:

Tak

ja, det bliver rigtig spændene, føler mig dog helt på barbund:-|

Sådan havde jeg det også da jeg fik min søn( havde en pige i forvejen) kan huske jeg gik i stå første gang jeg skylle vaske ham for neden. Haha, med piger skulle man vaske ned og drengen. Der stod den bare midt i det hele. Men du skal nok komme over det. Hvad siger storbror til at det er en lillesøster? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2015

2721

Aisha skriver:

Sådan havde jeg det også da jeg fik min søn( havde en pige i forvejen) kan huske jeg gik i stå første gang jeg skylle vaske ham for neden. Haha, med piger skulle man vaske ned og drengen. Der stod den bare midt i det hele. Men du skal nok komme over det. Hvad siger storbror til at det er en lillesøster? 

Spøjst det er præcis en af de ting jeg spekulere over

Han er rigtig glad, han har hele tiden håbet på en pige, da han ikke ønskede sig en bror

Anmeld Citér

15. juni 2015

Frk_Louise

2721 skriver:

Godmorgen

vi ventetid en lille pige her til dec og jeg er så småt gået i gang med at kigge på div udstyr.

og så ville jeg høre hvad jeres erfaringer er med huer fra HM uden snor?

Jeg syntes de ser rigtig søde ud med er lidt i tvivl om de ikke bare vil ryge af, når nu der ikke er nogen snor til at holde dem fast med.

samtidig overvejer jeg, heldragter med fødder i.

hvad er jeres erfaring med dem?

min søn blev født midt i hedebølgens 2010, så tøj var ikke det der blev brugt mest af de første par mdr

Pft

Vi har altid brugt elefanthue til vores pige fra november.. De andre uden snor ryger af og dem med snor bliver ikke siddende på toppen af hovedet, men rykker sig, hvis hun drejer hovedet.. 

Plus elefanthuen holder også hals og nakke varm ☺️

Heldragter med fødder brugte vi meget i starten. Det var nemt at tage af og på, nemt at skifte hende og så sparkede hun ikke strømper af. Idag bruger vi det kun som nattøj..

Anmeld Citér

15. juni 2015

Frk_Louise

2721 skriver:

Dem fra joha, fås de uden uld?

Vi har en elefanthue og en fleecetrøje fra Joha, der ikke er uld ☺️��

De laver også "almindeligt" tøj.. 

Anmeld Citér

15. juni 2015

2721

Frk_Louise skriver:

Vi har en elefanthue og en fleecetrøje fra Joha, der ikke er uld ☺️��

De laver også "almindeligt" tøj.. 

Tak for svar

hvilke mærker har i brugt?

Syntes aldrig jeg er støt på en elefanthue i baby størrelse

Anmeld Citér

15. juni 2015

lillespir26

2721 skriver:

Kan man få elefanthuer til nyfødte?

Jeg har en pink i lyserød str 50 så ja 

Anmeld Citér

15. juni 2015

lillespir26

2721 skriver:

Godmorgen

vi ventetid en lille pige her til dec og jeg er så småt gået i gang med at kigge på div udstyr.

Jeg syntes de ser rigtig søde ud med er lidt i tvivl om de ikke bare vil ryge af, når nu der ikke er nogen snor til at holde dem fast med.

min søn blev født midt i hedebølgens 2010, så tøj var ikke det der blev brugt mest af de første par mdr

Pft

Du kan evt skrive PB hvis du vil købe den vi bruger den nemlig ikke mere 

Anmeld Citér

15. juni 2015

Kay

2721 skriver:

Godmorgen

Pft

Jeg hæklede selv denne uden snøre og den blev fint på  Viva er fra oktober og den er hæklet i babyuld jeg lavede også en i noget tykkere varmeRe garn hun brugte fra januar 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. juni 2015

Frk_Louise

2721 skriver:

Tak for svar

Joha ☺️��

Anmeld Citér

18. juni 2015

Frk_Louise

2721 skriver:

Tak for svar

http://www.kids-world.dk/index.php?infoBox=2&cPath=307_598&gclid=CJCzy-zHmMYCFcn0cgodwjMGNA&page=3&mode=process_filter

Her er nogle fra Joha, godt nok ikke i uld. Den kan jeg ikke lige finde. Men vi har købt i babysam. En, da hun var helt lille og så en større her for et par måneder siden...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.