opbevaring af tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2008

heaven

Profilbillede for heaven
godt med en romtoddy og håndbold.....:- )
Hey.

Nogen der ved, hvordan jeg bedst opbevare det tøj, Lasse ikke længere kan passe? Har ingen ekstra skabe osv..... Har dog nogle kufferter, men bliver tøjet ikke hengemt i sådan en?

Knuz Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Loggidut

ja hvis Lasse ikke bruger det mere...så pak det væk i sorte sække...med størrelser på...det gør jeg ihvertfald..for der vil komme så meget tøj med tiden.

nu har vi også mange flere stykker tøj end jer..self. vi er mange flere mennesker, og jeg har bare ikke plads til alt det, hvis jeg ikke gemte af vejen!

morgen knus fra sloggi

Anmeld

3. april 2008

Nadi

Jeg kommer Oliver's tøj i plastik kasser. Så er jeg sikker på at der ikke kommer rotter i eller fugt, som der kan i papkasser eller poser. De har tit 4 kasser til 100kr i Bilka, så dem bruger jeg. De er gennemsigtige, så det er nemt at overskue hva der er i hver kasse. Har allerede 5 kasser fyld med tøj!! Mine forældre har været så søde at opbevare vores kasser på deres loft, da vi ikke har særlig meget plads. -Nadia

Anmeld

28. oktober 2014

amlarsen111

Jeg har lagt tøjet ned i en affaldssæk og pakket ned i papkasser af 7 mm tykkelse. Så er jeg helt sikker på, det ikke bliver ødelagt af fugt eller lugter af loft Jeg gik på tilbudsjagt på nettet og fandt det ret billigt her:  http://www.emballage-shoppen.dk/tilbud-rodebutikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.