Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er kun 6+1med mit første barn, men det kan allerede ses.....
Er det normalt
Har fået spørsmålet 2 gange og ville jo gerne holde på den store hemligheden lidt i nu<3
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymavse skriver: Jeg er kun 6+1med mit første barn, men det kan allerede ses..... Er det normalt Har fået spørsmålet 2 gange og ville jo gerne holde på den store hemligheden lidt i nu<3
Du er bare oppustet. Det er helt normalt. Gassen skal nok ryge af ballonen igen inden babybulen kommer. Ved man ikke duer gravid så vil man ikk mistænke det heller. Ikke udfra det billede ihvertfald
Diosa85 skriver: Du er bare oppustet. Det er helt normalt. Gassen skal nok ryge af ballonen igen inden babybulen kommer. Ved man ikke duer gravid så vil man ikk mistænke det heller. Ikke udfra det billede ihvertfald
Ser sådan ud normalt.
Så sådan ud for 3uger siden....
babymavse skriver: Ser sådan ud normalt. Så sådan ud for 3uger siden....
Maven er meget oppustet i starten, den skal nok falde igen..
Jeg er 3 gangs gravid og 8+4.. Om aftenen har jeg en lille mave, men om aftenen bliver den kæmpe stor pga luft
MarieLouise skriver: Jeg er 3 gangs gravid og 8+4.. Om aftenen har jeg en lille mave, men om aftenen bliver den kæmpe stor pga luft
Wow.
Det bare luft men det ser vildt ud.
skal til sant hans med hele familien snart så de ser det med det samme kommer altid i flotte kjoler men kan ikke passe dem;(
babymavse skriver: Wow. Det bare luft men det ser vildt ud. skal til sant hans med hele familien snart så de ser det med det samme kommer altid i flotte kjoler men kan ikke passe dem;(
Tag en løstsiddende flot sommerkjole på?
Mor11 skriver: Tag en løstsiddende flot sommerkjole på?
Har kun tætsidne kjoler;(
Må ud og købe en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128