Lån på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.401 visninger
13 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej 

jeg ved godt at det måske kan være dumt at låne på nettet. Men dette er ikke et voldsomt beløb. Men vil jo gerne være sikker på at det ikke bliver det, så håber at nogen kan svare mig på det.

men er der nogen der har taget et lån på nettet? Og hvor meget ekstra har I skullet betale tilbage?

Og er åop regnet med i det endelige beløb der skal tilbage betales? 

Og og ellers kan I så anbefale et sted hvor I har gode erfaringer. Hvor der ikke er noget skjult med beløb osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

Mama85

Jeg har aldrig taget et lån over nettet, men hvorfor spørger du ikke din bank, hvis du mangler penge? De kan gøre det meget billigere, diverse quicklåne koster jo en hel bondegård, sammenlignet med hvad banker tilbyder.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Sprit25

Ikke Quick lån. Det er det dummeste! Hvor mange penge snakker vi og til hvad? Kan banken ikke hjælpe

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Jeg har aldrig taget et lån over nettet, men hvorfor spørger du ikke din bank, hvis du mangler penge? De kan gøre det meget billigere, diverse quicklåne koster jo en hel bondegård, sammenlignet med hvad banker tilbyder.

Fordi min bank ikke vil hjælpe, da de vil have at vi skal have 16000 når alt er betalt. 

Og vi har kun 10000 selvom vi kun lever for 7000 hver måned. Så min bank er ikke til nogen hjælp plus at de laver sindsyg dyre lån til os, hvor renten er næsten lige så høj som på nettet.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Ikke Quick lån. Det er det dummeste! Hvor mange penge snakker vi og til hvad? Kan banken ikke hjælpe

20000 til en bil og bare indtil vi har fået solgt vores egne. Vi kan dog ikke sælge den sidste før vi har købt en anden. Derfor er det jo ikke i lang tid at vi mangler

Anmeld Citér

12. juni 2015

MediaAnarchy

Anonym skriver:

20000 til en bil og bare indtil vi har fået solgt vores egne. Vi kan dog ikke sælge den sidste før vi har købt en anden. Derfor er det jo ikke i lang tid at vi mangler

Hvis det er 20.000 det drejer sig om, og I har det rådighedsbeløb - hvorfor så ikke spare pengene sammen? Det burde ikke tage jer lang tid at skrabe 20.000 sammen, og det er langt billigere end hver måned at skulle betale af på et lånt beløn, der kommer til at koste jer langt mere end 20.000. Jeg kender ikke til noget sted på nettet, jeg kan anbefale at benytte.

Anmeld Citér

12. juni 2015

SMC

Anonym skriver:

Fordi min bank ikke vil hjælpe, da de vil have at vi skal have 16000 når alt er betalt. 

Og vi har kun 10000 selvom vi kun lever for 7000 hver måned. Så min bank er ikke til nogen hjælp plus at de laver sindsyg dyre lån til os, hvor renten er næsten lige så høj som på nettet.

Man kan jo også prøve at skifte bank? Husk, det er jo i bund og grund bare en forretning. (uden at jeg kender Jeres økonomi) lån på nettet, vil I altid komme til at fortryde. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hvis I kun lever for 7000 om månenden, så smid de 3000 til opsparing(måske en måned hvor i bruger mindre end 7000) og så går der ikke længe før at I har råd til bilen.

Og hvad med familie, til de sidste par 1000kr´ere.. Eller at I kan spare noget op, og så sælge den anden og købe den nye med det samme.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym

Min mand snakkede for et stykke tid om noget der hedder dibea. Vi står lidt på samme måde som jer. Vi hat snakket om at sælge den store bil da den wr dyr at kører i og vi aldrig bruger pladsen. 

Men vi kan heller ikke undvære den ene bil. Men han fandt den her side hvor alt var okay. Faktisk var renter billigere end vores bank. Og det vil blive indfriet så snart den anden er solgt. Banken hos os er ikke en mulighed plus deres renter er meget højere. 

Om vi ender med at gøre det ved vi ikke lige. 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anonym

Vi har haft mange lån over nettet, da renten der er meget billigere end den vi har i banken. 

De eneste jeg kan fraråde dig er Danaktiv og Leasy, der er renten meget høj.

Nu ved jeg ikke om det er en bil I vil købe gennem en forhandler eller privat. Men hvis det er gennem en forhandler, kan I så ikke låne pengene der? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.