Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
12 svar
5 synes godt om
12. juni 2015

2721

Jeg skal i morgen have lavet en kønsscanning og vil være 14+4.

er der andre der har fået lavet kønsscanning på dette tidspunkt.

er så nervøs for at blive skuffet, men samtidig utrolig utålmodig og det var den eneste dag både kæresten og jeg kunne de næste 3 uger frem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2015

ninibadini

Jeg var 15+0. Det var meget tydeligt at det var en dreng, men det er jo også altid nemmere at se om det er en dreng. Og det kommer an på hvordan baby ligger og om kønnet er godt nok udviklet. Mange steder har de garanti, så hvis de er i tvivl får man en ny scanning uden beregning. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

2721

ninibadini skriver:

Jeg var 15+0. Det var meget tydeligt at det var en dreng, men det er jo også altid nemmere at se om det er en dreng. Og det kommer an på hvordan baby ligger og om kønnet er godt nok udviklet. Mange steder har de garanti, så hvis de er i tvivl får man en ny scanning uden beregning. 

Tak for svar

der er også kønsgaranti her så håber jeg bare det lykkedes at få det at se imorgen, så vi ikke skal komme igen

Anmeld Citér

12. juni 2015

SaraSH

Jeg fik en kønsscanning da jeg var 14+4 - hun var ikke i tvivl  

Anmeld Citér

12. juni 2015

Louises

I første graviditet var jeg afsted 14+2 og meget tydeligt at se det var en pige. I anden graviditet var jeg afsted 14+1 og meget tydeligt en pige igen :-)

Anmeld Citér

12. juni 2015

Louise-Nicki-buddi

2721 skriver:

Jeg skal i morgen have lavet en kønsscanning og vil være 14+4.

er der andre der har fået lavet kønsscanning på dette tidspunkt.

er så nervøs for at blive skuffet, men samtidig utrolig utålmodig og det var den eneste dag både kæresten og jeg kunne de næste 3 uger frem

Jeg var til kønnsscanning præcis 14+ 0 

Der kunne de os se det med det sammen skulle bare lige op og hoppe et par gange da han ikke ville vende sig 

rigtig god tur 

Anmeld Citér

12. juni 2015

2721

Louise-Nicki-buddi skriver:

Jeg var til kønnsscanning præcis 14+ 0 

Der kunne de os se det med det sammen skulle bare lige op og hoppe et par gange da han ikke ville vende sig 

rigtig god tur 

Dejligt

så vil jeg prøve at ligge min nervøsitet fra mig. Er så mange for at blive skuffet-altså ikke over kønnet, men over ikke at kunne se det.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg var afsted 14+2 da jeg ventede min datter og hun kunne tydeligt se det blev en pige  Vi fik det lavet i 3D og det var simpelthen en oplevelse jeg aldrig ville have været foruden.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Jegkiggerpåfugle

Var afsted da jeg var 14+1 og hun kunne tydeligt se jeg ventede mig en dreng - han flashede sig totalt

Anmeld Citér

13. juni 2015

2721

Dejligt med alle jeres positive tilbagemeldinger

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.