Det gik pludseligt op for mig, at i morgen skal jeg til 32+0 ugers tjek hos lægen 
det er mig virkelig uvirkeligt at der faktisk kun er få uger til at mine små skal være kommet
har fået tiden, den 21 juli (37+4), ellers jeg bliver sat igang. . åhh altså 
er så mega spændt, og syntes bare tiden er fløjet afsted i en lynhurtig fart, har knoklet med skole og eksamener, at jeg slet ikke har bemærket at tiden egentligt virkelig ER gået stærkt 
Var til scanning i tirsdags, hvor vi så 2 store babyer på hver den grønne kurve 100 % og hinanden, så nu vejer Jonas 1841 g, og Kamilla vejer 1870 g
de er simpelthen perfekte!
og så har Kamilla endelig fået numsen op i vejret
så kejser er indtil videre aflyst weee
og så ligger brormand på tværs, og de regner med som de ligger at det er fordi han så drejer den kvarte omgang han skal, og får snotten ned når søster kommer ud 
Kropsmæssigt, har jeg det super godt! jeg lytter til mig selv, og hvor meget jeg kan klare, er ikke disideret træt, og går stadig i seng møg sent 23-24 som jeg altid har gjort, og står op med mine drenge kl 06:30 
sørger for at huset er helt og kan stadig svinge græslåsmaskinen rundt ude i haven!!!
det syntes lægerne så er ret fedt!
sååå det er da lidt blær hihi, oveni i det præsterede jeg at ligge på knæ i 4 timer og lure ukrudt i urtehaven i sidste uge 
så ja, jeg holder mig igang med god mod hihi