Føler mig alligvelet som en dårlig mor;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
9 svar
8 synes godt om
11. juni 2015

Anonym trådstarter

Igår aftes tænkte jeg . Årg bliver god dag imorgen (altså til idag) vi skal hygge os og tag til sidste baby svømning før sommerferie. Men ak sådan skulle det ikk gå.Min elskede lille datter på snart 1 år om få måneder faldt ned fra min mand og jegs seng her til morgen. Og da jeg skulle til at ringe til lægen så gad min tlf ikk oplade eller opladeren var der sket noget ved så måtte til min svigerforældres hus for at ringe.jeg fik hende til lægen og der var heldigvis intet og det har der heller ikk været noget resten af dagen. 

Men har alligvelet haft tåre i øjnene hele dagen lang. Og selvom der heldigvis ikk sket hende noget overhovedet så føler jeg stadig jeg er en dårlig mor. Tænk så den en lille bitte en falder helt oppe fra en seng og ned i gulvet. Det gør mig så ondt. Og da det lige skete følte jeg mit hjerte gik i stå. 

Men det stopper ikk her

Og ja efter jeg kunne se og bekræftet at hun har det godt så kunne jeg se og mærke på mit ene øje er blivet sløret og gør ondt og svier og falder tåre og bliver self værre og værre og her til aften måtte jeg køres til vagt lægen for kunne ikk holde det ud mere. 

Men det var fordi min datter da jeg self her til morgen var panik slagen og ringet til min mand og far til min datter så havde hun imens prikket mig i øjet. Men i kender det nok man tænker ikk over andet end på sit barn derfor mærket jeg ikk rigtig noget da det skete. Men viste sig ved vagt lægen at jeg har fået en rids i øjet.  

Ja ved ikk hvad jeg villet med det her indlæg. Nok bare for at komme ud med det og hvor træls en dag vi havde. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

Masig

Børn falder ned ad ting!!! Det kan man ikke undgå, det sker før eller siden. Vores er også faldet ned fra sengen og sofaen... de er heldigvis mere hårdføre end vi lige regner med 

hun har glemt det igen og synes stadig du er den bedste i verden 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Børn falder ned ad ting!!! Det kan man ikke undgå, det sker før eller siden. Vores er også faldet ned fra sengen og sofaen... de er heldigvis mere hårdføre end vi lige regner med 

hun har glemt det igen og synes stadig du er den bedste i verden 

Årh det var sødt sagt tak

Bliv bare ked af at jeg villet sådan give hende en god sjov dag men som desværre endt i lægebesøg 

men må lave revanche imorgen

Anmeld Citér

11. juni 2015

A.n.onym.

Jeg tror de fleste har oplevet at ens barn er faldet ned fordi man lige har været uopmærksom - har jeg ihverttilfald selv med begge mine - også med dårlig samvittighed bagefter - men du er jo kun et menneske og ting sker - så op med humøret og tænk på at der ikke skete noget med hende og hun har sikkert allerede glemt det igen 

Anmeld Citér

11. juni 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Igår aftes tænkte jeg . Årg bliver god dag imorgen (altså til idag) vi skal hygge os og tag til sidste baby svømning før sommerferie. Men ak sådan skulle det ikk gå.Min elskede lille datter på snart 1 år om få måneder faldt ned fra min mand og jegs seng her til morgen. Og da jeg skulle til at ringe til lægen så gad min tlf ikk oplade eller opladeren var der sket noget ved så måtte til min svigerforældres hus for at ringe.jeg fik hende til lægen og der var heldigvis intet og det har der heller ikk været noget resten af dagen. 

Men har alligvelet haft tåre i øjnene hele dagen lang. Og selvom der heldigvis ikk sket hende noget overhovedet så føler jeg stadig jeg er en dårlig mor. Tænk så den en lille bitte en falder helt oppe fra en seng og ned i gulvet. Det gør mig så ondt. Og da det lige skete følte jeg mit hjerte gik i stå. 

Men det stopper ikk her

Og ja efter jeg kunne se og bekræftet at hun har det godt så kunne jeg se og mærke på mit ene øje er blivet sløret og gør ondt og svier og falder tåre og bliver self værre og værre og her til aften måtte jeg køres til vagt lægen for kunne ikk holde det ud mere. 

Men det var fordi min datter da jeg self her til morgen var panik slagen og ringet til min mand og far til min datter så havde hun imens prikket mig i øjet. Men i kender det nok man tænker ikk over andet end på sit barn derfor mærket jeg ikk rigtig noget da det skete. Men viste sig ved vagt lægen at jeg har fået en rids i øjet.  

Ja ved ikk hvad jeg villet med det her indlæg. Nok bare for at komme ud med det og hvor træls en dag vi havde. 

Vi er mange der har prøvet det. Og nej du er ikke en dårlig mor  i morgen er der en ny dag og den skal nok blive bedre 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Men det stopper ikk her

Jeg forstår dine tanker, og hvor dårlig samvittighed man kan have. Men børn falder ned af ting, falder og slår sig og kommer til skade. De er mere hårdføre end man lige sådan regner med. 

Du må absolut ikke være ked af det længere. For hende er du stadig det bedste og vigtigste i hendes liv.  Og tænk bare på alt du var igennem, for at "redde" hende og få hende til lægen. Det viser da om noget en kærlig mor, der elsker sit barn højt. Også selvom det engang i mellem får skrammer. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

I få lige en fælles besked

tusind tak for alle jeres søde svar. 

Ja igår var en hård dag og følte at det var ekstremt højt oppe fra at hun faldt. Men føler mig en smule lettet idag at jeg kan se at hun er uskadt og er helt sig selv. 

Anmeld Citér

12. juni 2015

FrkZier

du MÅ IKKE lade sådanne "småting" ødelægge en hel dag for dig! ved godt det gør så ondt i hjertet når det sker, men tro mig, hvis du lader det ødelægge en hel dag at der sker sådan noget, så vil du have aaaalt for mange dårlige dage, fordi børn KOMMER TIL SKADE

op med humøret

Anmeld Citér

12. juni 2015

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

du MÅ IKKE lade sådanne "småting" ødelægge en hel dag for dig! ved godt det gør så ondt i hjertet når det sker, men tro mig, hvis du lader det ødelægge en hel dag at der sker sådan noget, så vil du have aaaalt for mange dårlige dage, fordi børn KOMMER TIL SKADE

op med humøret

Ja det siger alle godt nok. 

Men ja det gjort ondt på mig 

starten af da min datter begyndte at mosle sig rundt og begyndt at kravle første gang der kunne mit hjerte stoppe 1000 gange på en dag. Var da self lykkelig og glad for at se hende udvikle sig. Men nøj hvor jeg havde never på. Hvis ikk jeg havde min mand til at sige rolig nu når hun bare slå sig det mindste. Fx falde over et styk plastik legetøj og hun så græder i 2 sekunder så fare jeg op og er næsten klar til at få hende på hospitalet. Men føler selv at jeg Tar det lidt med ro efterhånden.  Men ja man kan nok aldrig forhindre at de ikk slå sig i løbet af deres børne år men årh jeg få never på hver gang hun bliver ældre og vil gør flere farlig ting.

Anmeld Citér

12. juni 2015

Masig

Anonym skriver:

Årh det var sødt sagt tak

Bliv bare ked af at jeg villet sådan give hende en god sjov dag men som desværre endt i lægebesøg 

men må lave revanche imorgen

Der er ikke andet for 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.