Igår aftes tænkte jeg . Årg bliver god dag imorgen (altså til idag) vi skal hygge os og tag til sidste baby svømning før sommerferie. Men ak sådan skulle det ikk gå.Min elskede lille datter på snart 1 år om få måneder faldt ned fra min mand og jegs seng her til morgen. Og da jeg skulle til at ringe til lægen så gad min tlf ikk oplade eller opladeren var der sket noget ved så måtte til min svigerforældres hus for at ringe.jeg fik hende til lægen og der var heldigvis intet og det har der heller ikk været noget resten af dagen.
Men har alligvelet haft tåre i øjnene hele dagen lang. Og selvom der heldigvis ikk sket hende noget overhovedet så føler jeg stadig jeg er en dårlig mor. Tænk så den en lille bitte en falder helt oppe fra en seng og ned i gulvet. Det gør mig så ondt. Og da det lige skete følte jeg mit hjerte gik i stå.

Men det stopper ikk her
Og ja efter jeg kunne se og bekræftet at hun har det godt så kunne jeg se og mærke på mit ene øje er blivet sløret og gør ondt og svier og falder tåre og bliver self værre og værre og her til aften måtte jeg køres til vagt lægen for kunne ikk holde det ud mere.
Men det var fordi min datter da jeg self her til morgen var panik slagen og ringet til min mand og far til min datter så havde hun imens prikket mig i øjet. Men i kender det nok man tænker ikk over andet end på sit barn derfor mærket jeg ikk rigtig noget da det skete. Men viste sig ved vagt lægen at jeg har fået en rids i øjet.
Ja ved ikk hvad jeg villet med det her indlæg. Nok bare for at komme ud med det og hvor træls en dag vi havde.
Anmeld
Citér