Lavt hcg - sund graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.473 visninger
30 svar
56 synes godt om
11. juni 2015

Becks

Er der nogle af jer, hvor hcg ikke er steget som det skulle? Og der så er kommet et barn ud af det?

Jeg fik lagt et æg op 14/5, 14 dage efter var hcg på 195, dagen efter på 361..

Fik taget bp. i fredags, hvor det var på 2910, tirsdag var det på 6050 og i dag 7940..

jeg bliver fulgt tæt af HAB (klinikken for gentagende aborter) da jeg har aborteret en del gange...

De siger det ikke stiger som det skal :( Og er nervøs for om det er gået i stå.. Blev scannet privat i søndags, hvor der var en lille spire.. Scannet privat igen i dag, hvor jeg så og hørte hjerteblink <3 Det beroligede mig en del..

nævnte det for HAB i dag, at jeg der var hjerteblink.. Men de tror måske graviditeten er ved at gå i stå :'(

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

l.kjoeller

Becks skriver:

Er der nogle af jer, hvor hcg ikke er steget som det skulle? Og der så er kommet et barn ud af det?

Fik taget bp. i fredags, hvor det var på 2910, tirsdag var det på 6050 og i dag 7940..

jeg bliver fulgt tæt af HAB (klinikken for gentagende aborter) da jeg har aborteret en del gange...

De siger det ikke stiger som det skal :( Og er nervøs for om det er gået i stå.. Blev scannet privat i søndags, hvor der var en lille spire.. Scannet privat igen i dag, hvor jeg så og hørte hjerteblink <3 Det beroligede mig en del..

nævnte det for HAB i dag, at jeg der var hjerteblink.. Men de tror måske graviditeten er ved at gå i stå :'(

Jeg fik også at vide de troede det ville gå i sig selv eller var gul men min datter er 3 i dag og fuld af spilopper. .held og lykke 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Becks

l.kjoeller skriver:

Jeg fik også at vide de troede det ville gå i sig selv eller var gul men min datter er 3 i dag og fuld af spilopper. .held og lykke 

Tak søde <3

Jeg bliver så stresset af de tal, og at de siger det ikke fordobler sig som det skal... 14 dage med bp. har sat sine spor flere steder end på min arm...

Mit progesteron var desværre også faldet.. I tirsdags var det 47,5 og i dag var det nede på 42... Meget mærkeligt, for jeg tager jo Lutinus flere gange dagligt

Anmeld Citér

11. juni 2015

esioul

Becks skriver:

krydser for dig 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Leonora

Jeg tror du skal springe op og falde ned på tabeller og lægernes "lyst" til at tallene følger bøgerne. 

Hvis ikke du havde den fortid du har ville du slet ikke få taget alle de prøver. 

Hvis du har set og hørt det lille hjerte slå så skal du holde fast i det. 

Ikke alle graviditeter er ens og jeg kender flere hvis HcG der ikke har fuldt kurveren og hvor der er kommet en sund og rask baby ud.

prøv om du kan slappe af og nyde at du har set dem lille spires hjerte slå.

stort knus fra mig 

Anmeld Citér

11. juni 2015

l.kjoeller

Becks skriver:

Tak søde <3

Jeg bliver så stresset af de tal, og at de siger det ikke fordobler sig som det skal... 14 dage med bp. har sat sine spor flere steder end på min arm...

Mit progesteron var desværre også faldet.. I tirsdags var det 47,5 og i dag var det nede på 42... Meget mærkeligt, for jeg tager jo Lutinus flere gange dagligt

Åh altså

Nu MÅ det også snart være din tur . Men  ledende overlæge var helt  sikker på cecilie ikke skulle blive til noget og det var hun heldigvis ligeglad med. Det man skal huske om hcg er at det er individuelt. Så forhåbentlig er du bare en ener og får en lille guldklump i armene til slut. Men ja det er til at blive fuldstændig rundtosset af 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville ikke være bekymret når du har set ,sandsynligheden for abort er nu nede på 2%.

Nu højere HCG er nu mindre stiger det også,og fordoblingstiden bliver længere ,nu højere hcg bliver.

Anmeld Citér

17. juni 2015

DreamChild

Hvordan går det?

Håber alt er som det skal være?

Anmeld Citér

17. juni 2015

Becks

DreamChild skriver:

Hvordan går det?

Håber alt er som det skal være?

Det går vidst godt :)

Blev scannet i dag på riget, og der var der stadig hjerteblink <3

Skal scannes igen den 26/6

Tak fordi du spørger <3

Anmeld Citér

19. juni 2015

CharlotteogMaria

Becks skriver:

Det går vidst godt :)

Blev scannet i dag på riget, og der var der stadig hjerteblink <3

Skal scannes igen den 26/6

Tak fordi du spørger <3

Hvor langt er du henne nu og tager de stadig blodprøver, eller holder de sig til skanninger nu?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.