Hvid plet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. juni 2015

Anonym trådstarter

Min datter har et lille rundt/ovalt område ved siden af hendes navle hvor huden er lysere i huden end resten af kroppen. Hun har haft det fra helt lille, hun er idag 10 mdr.

Er der bare nogen der er født med sådan forandringer i huden eller hvad tænker i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Min datter har et lille rundt/ovalt område ved siden af hendes navle hvor huden er lysere i huden end resten af kroppen. Hun har haft det fra helt lille, hun er idag 10 mdr.

Er der bare nogen der er født med sådan forandringer i huden eller hvad tænker i?

Ja det er meget normalt. Det er mangel på pigment i huden 

Anmeld Citér

12. juni 2015

Augustmama

Jeg har det på siden af maven. Jeg har aldrig haft det  

Det er bare pigment fejl vil jeg tro 

Anmeld Citér

13. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Jeg har selv nogle hvide prikker rundt omkring, lidt på størrelse med et modermærke. Det er bare pigmentfejl. Mon ikke også det er det din datter har. Du kan jo altid lige vise din SP det næste gang hun kommer forbi

Anmeld Citér

13. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Ja, det har jeg også. Min søn har vist også én et sted, så vidt jeg husker.

Anmeld Citér

13. juni 2015

Krydserfingre

Helt normalt. Det er det samme som vores skønhedspletter - bare modsat. Ingen melanin - altså farvestof i huden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.