Flagranke i fysisk butik i Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. juni 2015

karisima

Jeg er med meget kort varsel blevet vært for en havefest (imorgen) så jeg vil gerne pynte haven lidt op med lys og flagranker men er der nogen der ved hvor man kan købe det i Århus uden de behøver at koste en halv arm? Stof eller papir er underordnet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

Pikku Myy

karisima skriver:

Jeg er med meget kort varsel blevet vært for en havefest (imorgen) så jeg vil gerne pynte haven lidt op med lys og flagranker men er der nogen der ved hvor man kan købe det i Århus uden de behøver at koste en halv arm? Stof eller papir er underordnet. 

I Trøjborg Centret er der en butik der hedder Billig-Billy. Der har jeg købt en ret lang flagranke i plastik. Kan det bruges?

Anmeld Citér

11. juni 2015

karisima

Pikku Myy skriver:

I Trøjborg Centret er der en butik der hedder Billig-Billy. Der har jeg købt en ret lang flagranke i plastik. Kan det bruges?

Ja det kan det bestemt  Jeg må derop imorgen. Tak 

Anmeld Citér

11. juni 2015

lottemusen

karisima skriver:

Jeg så i Rema 1000 i dag (godt nok i Birkerød), at de havde flagranker i blå og rød. Det kan du måske tjekke...

Anmeld Citér

12. juni 2015

Pikku Myy

karisima skriver:

Ja det kan det bestemt  Jeg må derop imorgen. Tak 

Det var så lidt

Anmeld Citér

12. juni 2015

karisima

lottemusen skriver:

Jeg så i Rema 1000 i dag (godt nok i Birkerød), at de havde flagranker i blå og rød. Det kan du måske tjekke...

Tak  Jeg bor tæt på en Rema så der kigger jeg også ind 

Anmeld Citér

12. juni 2015

lottemusen

karisima skriver:

Tak  Jeg bor tæt på en Rema så der kigger jeg også ind 

Velbekom!  Fandt du nogle?

Anmeld Citér

12. juni 2015

karisima

lottemusen skriver:

Velbekom!  Fandt du nogle?

Desværre ikke men jeg fandt nogle andre så problem solved  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.