(marts) Fra mave til ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina er jo ikke så glad for, at ligge på maven - men det er begyndt, at blive meget bedre og især når storebror er i nærheden og hun kan kigge på ham.

Men i går lå vi alle tre på Luka's værelse på gulvet, og Luka og jeg lå og tumlede lidt rundt. Jeg havde lagt Lina på maven og da jeg så kiggede næste gang lå hun på ryggen  Om med hende på maven igen og vupsi, så ville hun da om på ryggen igen. Hun gjorde det flere gange igår.

Det er efterhånden snart ved, at være 1 måned siden, at hun vendte sig fra ryg til mave - det gjorde hun lige nogen gange, men det var åbenbart ikke så spændende for hende, hi hi hi, for hun gør det slet ikke mere.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Misjelle

Årh hvor er det altså bare stort, det er så skønt når der sker noget nyt med de bette størrelser . Selv små ting, kan virke som store milepæle, sådan har vi det i alt fald herhjemme .

Anmeld

14. september 2009

Moar'en

Hvor er det bare dejligt.

Anmeld

14. september 2009

Diana...

Ihh altså store store pige   hvor er hun dygtig altså.

Kram

Anmeld

14. september 2009

MoarHvidovre

Ja, små ting er som store milepæle   Hun er super god til det. Har gjort det flere gange i dag (igår slet ikke)

Anmeld

14. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Ja, små ting er som store milepæle   Hun er super god til det. Har gjort det flere gange i dag (igår slet ikke)

Hehe ja de bestemmer jo selv de små . Vi var hjemme hos farmor igår og da vi så skulle optræde med rulningen lå han bare og kiggede på os som om vi var tossede . Så farmor måtte nøjes med at se video hehe. Idag triller han også rundt efter legetøjet, så det er ikke fordi han har glemt hvordan man gør .

Anmeld

14. september 2009

MoarHvidovre

Misjelle skriver:

Hehe ja de bestemmer jo selv de små . Vi var hjemme hos farmor igår og da vi så skulle optræde med rulningen lå han bare og kiggede på os som om vi var tossede . Så farmor måtte nøjes med at se video hehe. Idag triller han også rundt efter legetøjet, så det er ikke fordi han har glemt hvordan man gør .

Jeg sidder lige og smågriner for mig selv, hi hi hi hi. Ja, det ved nok hvornår at de skal gøre de forskellige ting og vil da også helst selv bestemme, ha ha ha  "Der er da ikke nogen der skal fortælle mig hvornår jeg skal trille, hi hi hi hi". Men godt, at I havde fået optaget det på video, så farmor kunne se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.