Vinke-vindue eller ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vinke-vindue?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.088 visninger
7 svar
5 synes godt om
11. juni 2015

EAF

Er der brug for et vinke-vindue i en dagpleje? Jeg har muligheden, men er i tvivl om det overhovedet er nødvendigt. Og om det er mere for forældrene end for børnene... Min egen havde en slags vinke-vindue dvs. hun havde bare vindue i sit bryggers og så løftede hun dem op så de kunne kigge ud når vi kørte eller når hun så vi kom... For nogen er det jo et hit og for andre end frustration både børn og forældre... Så hvad hælder I til herinde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2015

A. Nonymsen

Natteravnen skriver:

Er der brug for et vinke-vindue i en dagpleje? Jeg har muligheden, men er i tvivl om det overhovedet er nødvendigt. Og om det er mere for forældrene end for børnene... Min egen havde en slags vinke-vindue dvs. hun havde bare vindue i sit bryggers og så løftede hun dem op så de kunne kigge ud når vi kørte eller når hun så vi kom... For nogen er det jo et hit og for andre end frustration både børn og forældre... Så hvad hælder I til herinde? 

jeg synes et vinke vindue er så godt. De børn jeg har kørt ind, der har haft svært ved at sige farvel, dem kan man bare bære ind i et andet lokale og laver noget andet. Men der er, i mine øjne, mange børn der har glæde af det

Anmeld Citér

11. juni 2015

EAF

A. Nonymsen skriver:

jeg synes et vinke vindue er så godt. De børn jeg har kørt ind, der har haft svært ved at sige farvel, dem kan man bare bære ind i et andet lokale og laver noget andet. Men der er, i mine øjne, mange børn der har glæde af det

Tak for din feedback 

Anmeld Citér

11. juni 2015

PernilleogLouis

Ja hvis du har tid til at gå med dem ud og vinke selvom du er alene med de andre børn

Anmeld Citér

11. juni 2015

EAF

PernilleogLouis skriver:

Ja hvis du har tid til at gå med dem ud og vinke selvom du er alene med de andre børn

Mine første er alle under 1 år, så er meget spændt på hvordan det hele forløber.. De kommer hver især med 14 dages mellemrum cirka.. 3 piger, den første er 6 måneder.. 

Anmeld Citér

11. juni 2015

PernilleogLouis

Natteravnen skriver:

Mine første er alle under 1 år, så er meget spændt på hvordan det hele forløber.. De kommer hver især med 14 dages mellemrum cirka.. 3 piger, den første er 6 måneder.. 

ja så kommer der nok til at gå noget tid inden du får tid til det  

Anmeld Citér

11. juni 2015

S*DD

Jeg har prøvet at have det og jeg har også prøvet ikke at have.. Og der hvor jeg er nu er der ikke vinke vindue men et stort vindue hvor de kan gå hen og vinke. 

Jeg har ikke mærket forskel på børnene fra det sted der var til der ikke var. Og børnene bruger det ikke der hvor jeg er nu, på trods af de har muligheden.. Og det er vuggestue jeg er i. 

Så for mig er det overflødig

Anmeld Citér

11. juni 2015

TNBC

Natteravnen skriver:

Her har vi "vinkevindue" det er nu bare vinduet i the sunroom, men det virker super godt, for de løber ind, mens de siger; I see, I see.. Og det gør at de ikke er så kede af det.. Så jeg siger ja.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.