Jeg skriver dette indlæg da jeg snart ikke ved hvad jeg skal gøre længere... Og er anonym da jeg ikke ved om nogen herinde kender mig!
Sagen er den, at jeg ikke har nogen veninder... Og jeg er så ensom! Mange af jer har sikkert en omgangskreds, og så har i en enkelt særlig veninde, som er hende man deler både godt og skidt med, og er tættest med? Hende har jeg ikke, og jeg mangler det så meget...
Lang historie kort, så har jeg haft en tæt veninde, som desværre, men sandt har skiftet mig ud til fordel for en anden
Jeg er så ked af at være tredje hjul altid, ked af kun at kunne dele ting med min kæreste og familie, jeg har ingen at shoppe med, tage på stranden med, se film og drikke rødvin med...
Jeg føler selv at jeg har en masse at byde ind med, jeg har mange interesser, jeg er god til at lytte og er der altid for dem jeg holder af...
Jeg er ikke så gammel aldersmæssigt, jeg er 19 og et halvt, men jeg er moden og "voksen"...
Håber måske at nogen herinde kender min situation, og vil skrive herinde så jeg kan sende en besked... Og gerne helst fra Fyn, så man kan ses til hverdag 
Ærgerligt at du er fra Fyn. Jeg kunne nemlig selv godt bruge en veninde... Kan sagtens kende de ting du skriver.