Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Det er uhyggeligt når sådan noget sker!
Da vores datter var 3 mdr faldt hun ned af hendes højstol med baby indsats. Min mand havde sat hende der uden at spænde hende fast. Hun havde lige lært at løfte sig lidt fra underlaget/sætte sig lidt op.
Da han hurtigt gik gjorde hun self dette. Det resulterede i at hun drattede ned på gulvet og ramte siden af kroppen ned mod gulvet.
Hun skreg self med det samme og jeg trøstede og trøstede. Min mand ringede straks til vagtlægen. Men inden han kom igennem kastede hun op(typisk tegn på hjernerystelse), så han lagde på og ringede 112 på min anmodning.
vi var indlagt i et døgn på børneafd. efter 6 timers observation i deres fællesrum hvor hun ikke havde lavet andet end at græde uhæmmet. Vi var begge vildt kede af det. Men sket er sket og det er altid vildt nemt at være bagklog samt gnide salt i såret. Min mand især var ekstremt ked af det pga han følte det var hans skyld(hvilket det jo også var), men det hjælper ikke baby at have ondt af sig selv/føle at man er verdens dårligste forælder. Men netop at man bekymrer sig, viser jo det modsatte.
vores datter har det iøvrigt fint i den dag i dag
. Det tog lige en weekend med gråd og brug af Panodil til et ømt hoved.
kæmpe 
Anmeld
Citér