Ubehandlet bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2015

Hectar

Snoopy77 skriver:

Har du ikke været til fysioterapeut? Det lyder til du har ret ondt?

Nej, kun læge og kiropraktor. Sidstenævnte manipulerer så lidt med mine led og har givet mig nogle øvelser jeg skal lave fire gange om dagen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Hectar

årgang84 skriver:

Her hjalp højtaljede stramme bukser også, alt løs var No go. Elastik bind er gode hvis du finder det rette i en kort periode indtil du får trænet dig lidt op. 

Var først nogenlunde ovenpå 1 år efter fødsel. Det tager tid og træne det op. Men endelig ikke gå i stå. Rør dig så meget som muligt, intet går i stykker i processen med at finde din grænse. 

Det må jeg prøve. Fandt et billigt bælte i en graviditetsgruppe på Facebook, så nu må vi se hvordan det er. Har trænet rigtig meget og "overset" mine smerter, men den går bare ikke længere. Bare det at køre bil eller sidde ned længe gør ondt, så tør slet ikke tænke på hvor ondt det vil gøre at svinge sig i cykelsadlen igen. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Snoopy77

Katafalk skriver:

Nej, kun læge og kiropraktor. Sidstenævnte manipulerer så lidt med mine led og har givet mig nogle øvelser jeg skal lave fire gange om dagen.

Jeg ville nok insistere på at blive grundigere undersøgt. Det kan være selv de mindste ting der gør meget ondt og det er vigtigt at din behandler finder ud af præcis hvad der er i vejen. 

Har stadig ind i mellem ondt efter graviditet pga ustabilitet i bækkenet og jeg fødte for to år siden. Det siger jeg ikke for at skræmme dig men det er nok bedst ikke at vente så længe med at blive grundigt undersøgt. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Hectar

Snoopy77 skriver:

Jeg ville nok insistere på at blive grundigere undersøgt. Det kan være selv de mindste ting der gør meget ondt og det er vigtigt at din behandler finder ud af præcis hvad der er i vejen. 

Har stadig ind i mellem ondt efter graviditet pga ustabilitet i bækkenet og jeg fødte for to år siden. Det siger jeg ikke for at skræmme dig men det er nok bedst ikke at vente så længe med at blive grundigt undersøgt. 

Altså skal jeg insistere på grundigere undersøgelse ved lægen eller hvad?

Anmeld Citér

11. juni 2015

Snoopy77

Katafalk skriver:

Altså skal jeg insistere på grundigere undersøgelse ved lægen eller hvad?

Ja det synes jeg. Du skal ikke gå og have så ondt

Anmeld Citér

11. juni 2015

Abracadabra

Kan der være et psykisk element i dine smerter? (Nu er der jo altid et psykisk element i smerter, men et større psykisk element?) 

Var det dig, der fik en abort mod dit ønske, fordi din familie ikke kunne støtte dig i at blive enlig mor? 

Det virker underligt, at en meget tidlig graviditet skulle kunne invalidere så længe efter. Men kroppen kan jo godt sige stop, når følelserne er triste. 

Du skal selvfølgelig stadig lave øvelser og bruge bækkenbælte, men husk følelserne også... 

Anmeld Citér

11. juni 2015

Hectar

Abracadabra skriver:

Kan der være et psykisk element i dine smerter? (Nu er der jo altid et psykisk element i smerter, men et større psykisk element?) 

Var det dig, der fik en abort mod dit ønske, fordi din familie ikke kunne støtte dig i at blive enlig mor? 

Det virker underligt, at en meget tidlig graviditet skulle kunne invalidere så længe efter. Men kroppen kan jo godt sige stop, når følelserne er triste. 

Du skal selvfølgelig stadig lave øvelser og bruge bækkenbælte, men husk følelserne også... 

Dem er der også styr på, så jeg tvivler.  Kan nok aldrig sige at jeg kommer til at ligge det fuldstændig bag mig, men så godt som. Har det rigtig godt, er startet ved psykolog og har smidt al medicin ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.