Fra barsel til job :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
6 svar
2 synes godt om
10. juni 2015

NSNbørnetøj.dk

Årrrhhh hvor det hårdt at være tilbage på job igen, efter at have været væk et år. 

Alt er fuldstændig uoverskueligt, og ved ærligtalt ikke helt hvad jeg skal stille op. Syntes ikke rigtig der er forståelighed fra min arbejdsplads, og syntes også jeg lyder så ynkelig, når jeg siger jeg ikke kan klare mosten, da jeg altid har udvist overskud.

Så alt råd, hjælp osv. bliver modtaget med kyshånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2015

Ellie79

NSNbørnetøj.dk skriver:

Årrrhhh hvor det hårdt at være tilbage på job igen, efter at have været væk et år. 

Alt er fuldstændig uoverskueligt, og ved ærligtalt ikke helt hvad jeg skal stille op. Syntes ikke rigtig der er forståelighed fra min arbejdsplads, og syntes også jeg lyder så ynkelig, når jeg siger jeg ikke kan klare mosten, da jeg altid har udvist overskud.

Så alt råd, hjælp osv. bliver modtaget med kyshånd 

kram og selvom det ikke føles sådan ligenu bliver hver dag lidt nemmere og efter en tid begynder man at holde af den nye hverdag. Men jeg synes bare de første mdr. var benhårde og kunne slet ikke overskue en hel uge, men det kommer 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Loa

Hvad er det du tænker du ikke kan klare? 

Og hvordan udviser de ikke forståelse?

Troede de fleste havde forståelse for når en medarbejder kom tilbage efter at have været væk i et år. Det er jo temmelig lang tid hvor tankerne har været et heeeeeelt andet sted...

Anmeld Citér

10. juni 2015

NSNbørnetøj.dk

AnjaB skriver:

kram og selvom det ikke føles sådan ligenu bliver hver dag lidt nemmere og efter en tid begynder man at holde af den nye hverdag. Men jeg synes bare de første mdr. var benhårde og kunne slet ikke overskue en hel uge, men det kommer 

Årh hvor jeg håber du har ret, jeg må tage en dag af gangen. 

Tak for krammet 

Anmeld Citér

10. juni 2015

NSNbørnetøj.dk

Loa skriver:

Hvad er det du tænker du ikke kan klare? 

Og hvordan udviser de ikke forståelse?

Troede de fleste havde forståelse for når en medarbejder kom tilbage efter at have været væk i et år. Det er jo temmelig lang tid hvor tankerne har været et heeeeeelt andet sted...

Jeg sidder i en salgsstilling, hvor vi har dagsmål, det giver et kæmpe pres, og ledelsen har ikke helt forståelse for man ikke er helt oppe gear efter at have været væk. Du kan ikke have en eneste off day, fordi så opnår du ikke de tal, de forventer. 

Anmeld Citér

10. juni 2015

Loa

NSNbørnetøj.dk skriver:

Jeg sidder i en salgsstilling, hvor vi har dagsmål, det giver et kæmpe pres, og ledelsen har ikke helt forståelse for man ikke er helt oppe gear efter at have været væk. Du kan ikke have en eneste off day, fordi så opnår du ikke de tal, de forventer. 

Ej det er lidt sløjt.

De fleste skal lige bruge lidt tid til at komme tilbage til "arbejdsverdenen" igen... Lyder ikke som om de selv har børn 

Anmeld Citér

10. juni 2015

MorDk

Du får lige en krammer!!! Husker selv hvor svært det var (begge gange)!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.