Grøn afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. juni 2015

Anonym trådstarter

Jeg fik kejsersnit for 3 dage siden og har haft afføring hver dag siden.

men den er grøn og meget mørk sådan mørkegrå grøn. Er det normalt efter et kejsersnit? Måske det kan skyldes medicin. Får jern C og magnesia.

Andre der har oplevet lign efter kejsersnit?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg fik kejsersnit for 3 dage siden og har haft afføring hver dag siden.

men den er grøn og meget mørk sådan mørkegrå grøn. Er det normalt efter et kejsersnit? Måske det kan skyldes medicin. Får jern C og magnesia.

Andre der har oplevet lign efter kejsersnit?

Det er pga jernet

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Det er pga jernet

Men har taget jern i graviditeten også, dog en anden slags og der var min afføring normal. Her på barselsgangen vil de ikke sige noget om det og siger jeg skal kontakte min læge, kan bare ikke overskue at skulle til egen læge lige nu hvor jeg er på sygehuset.

Anmeld Citér

9. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Men har taget jern i graviditeten også, dog en anden slags og der var min afføring normal. Her på barselsgangen vil de ikke sige noget om det og siger jeg skal kontakte min læge, kan bare ikke overskue at skulle til egen læge lige nu hvor jeg er på sygehuset.

Pas. Det kan jo være fordi det er en ny slags jeg ved bare at grå/grøn/sort afføring er almindeligt når man spiser ekstra jern  

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Pas. Det kan jo være fordi det er en ny slags jeg ved bare at grå/grøn/sort afføring er almindeligt når man spiser ekstra jern  

Okay. Tak for svar.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.